خبرگزاری کار ایران

با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه حاصل شد؛

صعود دو پله‌ای نوین کشاورز در جدول لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۲

تیم نوین کشاورز تهران با پیروزی مقابل تیم شهرداری ارومیه درجدول رقابت های لیگ برتر والیبال دو پله صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های نوین کشاورز و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ امروز و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مسعود آرمات در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به عدد ۲۴ برسانند تا از رتبه نهمی جدول به هفتمی این رقابت ها نقل مکان کنند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست دوم این بازی ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب میزبان خود شد.

تیم نوین کشاورز در بازی رفت نیز سه بر دو ارومیه را شکست داده بود و امروز نیز شکست را به این تیم تحمیل کرد.

این بازی که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تنها ۱۰۰ تماشاگر داشت. ضمنا محمود حداد نظارت بازی دو تیم را بر عهده داشت و محمد ابراهیم زاده و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را عهده دار بودند.

تیم نوین کشاورز در هفته بعدی این رقابت ها و در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود و شهرداری ارومیه نیز در گنبد تیم بازرگانی جواهری را پیش رو خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز