خبرگزاری کار ایران

بازبینی و تصویب قوانین مدون ضروری است؛

ابراهیم‌آبادی: مسابقات جهانی کشتی با چوخه را خرداد ۹۳ برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۳

برای میزبانی این مسابقات، دو شهر تهران و سبزوار را مد نظر داریم که پس از جمع‌بندی نهایی، بازی‌ها را در یکی از این دو شهر برگزار خواهیم کرد.

رئیس دفتر فدراسیون بین المللی کشتی باچوخه گفت: در نظر داریم مسابقات جهانی کشتی با چوخه را سال آینده به میزبانی کشورمان برگزار کنیم.

محمدرضا ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این خبر خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با موذن ریاست فدراسیون بین‌المللی کشتی با چوخه، برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی با چوخه در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد که به احتمال بسیار زیاد خرداد سال آینده مسابقات جهانی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: برای میزبانی این مسابقات، دو شهر تهران و سبزوار را مد نظر داریم که پس از جمع‌بندی نهایی، بازی‌ها را در یکی از این دو شهر برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم‌آبادی در مورد تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات جهانی کشتی با چوخه اظهار داشت: فدراسیون بین‌المللی کشتی با چوخه در حال حاضر ۲۵ عضو رسمی از کشورهای آسیایی و اروپایی دارد که بر این اساس، حداقل تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جهانی ۲۵ تیم خواهد بود. هرچند احتمال افزایش تیم‌ها نیز وجود دارد.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی فدراسیون بین‌المللی کشتی با چوخه اشاره کرد و افزود: اوایل اسفندماه امسال سمینار تدوین و تصویب قوانین این ورزش را برگزار خواهیم کرد چراکه تاکنون قوانین مدونی برای این ورزش ملی کشورمان وجود نداشت، اما حالا که فدراسیون بین‌المللی تشکیل و راه اندازی شده، ضرورت بازبینی و تصویب قوانین مدون احساس می‌شود.

رئیس دفتر فدراسیون بین المللی کشتی باچوخه در پایان یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال آینده تعداد کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی کشتی با چوخه افزایش خواهد یافت تا به این ترتیب این کشتی محلی و پرطرفدار ایران در جهان جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز