خبرگزاری کار ایران

برای چهارمین سال متوالی؛

مسابقات بین‌المللی بوکس دهه فجر برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۹

آخرین باری که مسابقات بوکس دهه فجر برگزار شد، اسفندماه سال ۸۸ بود که البته همزمان با این پیکارها، تهران میزبان رقابت های جوانان آسیا نیز بود.

مشکلات مالی فدراسیون بوکس باعثشده امسال نیز مسابقات بین‌المللی بوکس دهه فجر برگزار نشود تا به این ترتیب برای چهارمین سال پیاپی، شاهد لغو تنها تورنمنت بین المللی بوکس ایران باشیم.

به گزارش ایلنا، مسابقات بین‌المللی دهه فجر تنها تورنمنت بین‌المللی بوکس کشورمان است که در سال‌های گذشته با حضور چند تیم خارجی که البته چندان هم مطرح نبودند، برگزار می‌شد، اما امسال نیز همچون سه سال گذشته این تورنمنت برگزار نخواهد شد. آخرین باری که مسابقات بوکس دهه فجر برگزار شد، اسفندماه سال ۸۸ بود که البته همزمان با این پیکارها، تهران میزبان رقابت های جوانان آسیا نیز بود.

حالا بعد از گذشت ۴ سال، باز هم خبری از برگزاری تورنمنت دهه فجر نیست. علت لغو این بازی‌ها، مشکلات مالی فراوان فدراسیون بوکس است که در ماه‌های گذشته باعثشده فدراسیون حتی حقوق کارمندان را نیز به سختی پرداخت کند.

البته مسئولان فدراسیون عنوان کرده‌اند احتمالا اردیبهشت سال۹۳ رقابت‌های دهه فجر را برگزار می‌کنند، به شرط اینکه منابع مالی مورد نظر تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز