خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی نزدیک سایپا بر شهرداری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۲

سایپا در هفته آینده از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد و شهرداری ارومیه نیز با نوین کشاورز در تهران بازی خواهد داشت.

تیم والیبال سایپا در یکی از بازی های طولانی هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال که دو ساعت ۱۶ دقیقه طول کشید، موفق به شکست سه بر دو شهرداری ارومیه شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال سایپا که تاکنون ۱۴ شکست را در لیگ برتر والیبال امسال را تجربه کرده، این هفته در سالن انقلاب کرج میزبان شهرداری ارومیه بود.

فرهاد نفرزاده و شاگردانش در این بازی با شکست ارومیه چهارمین پیروزی خود را در حالی جشن گرفتند که اگر ۳ امتیاز این بازی را واگذار می‌کردند، دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف نداشتند.

سایپا در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ میهمان خود را شکست دادند و در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شهرداری ارومیه شدند. سایپا با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند و شهرداری ارومیه نیز ۲۱ امتیازی شد. حامد تاری وردی بازیکن سایپا در این بازی به علت صحبت کردن با بازیکن حریف یک کارت زرد از احمد سرمست داور اول دیدار دریافت کرد.

حدود ۲۰۰ نفر این بازی را از نزدیک در سالن انقلاب کرج تماشا کردند و شهرداری ارومیه نیز نمایش خوبی در این دیدار نداشت.

تیم والیبال سایپا این بازی را با ترکیب محمد دلیری(لیبرو)، حامد تاری‌وردی، رسول نجفی، محمد فلاح، رضا عابدینی، سعید جواهری توانا و الکساندر گورباتکف.

همچنین در تیم شهرداری ارومیه عبدالرضا علیزاده(لیبرو)، پوریا فیاضی، میکائیل تاجر، حامد رضایی، علی رشیدی، ولادو پتکوویچ و تونی کواکویچ در ابتدای این بازی به میدان رفتند.

سایپا در هفته آینده و در چارچوب هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد و شهرداری ارومیه نیز با نوین کشاورز در تهران بازی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز