خبرگزاری کار ایران

هیچ پولی برای اعزام تیم در اختیار نداشتیم؛

رجبی: مشکلات مالی دلیل نتیجه نگرفتن نماینده جودوی خراسان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۷

با توجه به اینکه هیچ پولی برای اعزام تیم در اختیار نداشتیم با هزینه و اتومبیل شخصی تعدادی از جودوکاران به تهران رفتیم و در مسابقات حضور یافتیم.

سرمربی تیم جودوی امید چناران گفت: به دلیل مشکلات مالی با هزینه شخصی جودوکاران در هفته سوم لیگ دسته یک جودو کشور شرکت کردیم.

به گزارش ایلنا، حسن رجبی که تیمش دیروز از ۳ دیدار خود در هفته سوم لیگ دسته یک جودوی کشور تنها یک پیروزی بدست آورد و به رده سوم جدول سقوط کرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ پولی برای اعزام تیم در اختیار نداشتیم با هزینه و اتومبیل شخصی تعدادی از جودوکاران به تهران رفتیم و در مسابقات حضور یافتیم.

وی با بیان اینکه اکثر نفرات اصلی تیم به دلیل تامین نشدن هزینه ایاب و ذهاب نتوانستند همراه تیم باشند، عنوان کرد: در دیدار اول مقابل تیم پر مهره و صدرنشین رستوران شبهای گلوبندک با نتیجه ۷ بر یک باختیم و در بازی بعدی از باشگاه علی حیدر با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خوردیم.

سرمربی تیم جودو امید چناران ادامه داد: با تلاش و غیرت اعضای تیم در دیدار سوم مقابل خانه جودو اهواز با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شدیم و با یک پله سقوط پس از تیم های رستوران شبهای گلوبندک و صنایع سنگ قاسمی در رده سوم قرار گرفتیم.

رجبی با اشاره به قول مساعد مدیرکل برای کمک مالی به تیم، گفت: با توجه به نگاه خوب اداره کل به جودوکاران با استعداد استان، امیدواریم در هفته آینده با تحقق وعده ها، تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم و با قرار گرفتن در میان ۲ تیم برتر گروه الف به مرحله پایانی صعود نماییم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز