خبرگزاری کار ایران

با کسب ۵۰ مدال طلا

تیم روبیان اصفهان، فاتح مسابقات قهرمان کشوری کوبودو کاراته

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۵۲

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوبودو کاراته در بخش بانوان به همراه اولین دوره رقابتهای پارا کوبودو به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن روز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ به میزبانی خوراسگان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این پیکارها که پیرو هماهنگی عبدالرضا عرفانی رییس کوبودو کاراته کشور با فدراسیون کاراته و با مسئولیت مهتاب فخر نایب رییس بانوان این رشته انجام گرفت، ۴۵۰ کاراته کا از استانهای تهران و توابع، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، سمنان، مازندران، سیستان و بلوچستان، البرز، گیلان و خراسان رضوی در بخشهای کاتا، کومیته، ادوات رزمی و پاراکوبودو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم روبیان اصفهان با کسب ۵۰ مدال طلا به عنوان تیم نخست شناخته شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

مازندران نیز با ۱۳ مدال طلا نایب قهرمان و تیم های سمنان و کرمانشاه به ترتیب با ۹ و ۸ مدال طلا در مکانهای سوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است از سوی کمیته برگزاری مسابقات، آوا انیسی کاراته کا عضو تیم روبیان تهران نیز به عنوان بااخلاق ترین ورزشکار شناخته شد.

شایان ذکر است در مراسم توزیع مدالها، از سوی شرکت "روبیان" تولیدکننده لوازم بهداشتی با مدیریت اشتیاقیان، هدایای نفیسی به کاراته کاهای برتر اهداء شد.

ضمنا در حاشیه این مسابقات و به مناسبت گرامیداشت ایام محرم، پرچم متبرک به حرم مطهر امام حسین (ع) طی مراسمی ویژه در سالن برگزاری رقابتها به اهتزاز درآمد.

همچنین اجرای گروهی کاتا چوب در مراسم افتتاحیه توسط گروهی از داوران برای اولین بار، به همراه انجام حرکات نمایشی با ادوات رزمی توسط تیم اصفهان و کاتای گروهی تیم پاراکوبودو نونهالان از بخشهایی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز