خبرگزاری کار ایران

آزادی نیازمند نگاه ویژه: مسئولان عزیز ما نگرانیم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۵۰

مسئولان عزیز ما نگرانیم! چون طی سال های گذشته به وفور دیده و شنیده ایم که چندین و چند پروژه، یا ناتمام رها شده یا دست و پا شکسته اجرا شده اند.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر، مهیار عسگریان، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در گفت و گو با رسانه های مختلف توضیحات و گزارش کاملی از وضعیت و روند بازسازی سکوها و سایر بخش های استادیوم آزادی ارائه کرده است. این گزارش ها نشان دهنده روند رو به جلو و پیشرفت بازسازی بزرگترین استادیوم فوتبال کشور است و جای شکر آن باقی است که بالاخره برای این استادیوم پیر، کسی آستین همت را بالا زده و حاضر شده برای عملیاتی کردن یک پروژه بزرگ و پر دردسر، به عنوان نفر اول پایش را در آب گذاشته و خیس شود. حالا دیگر نوبت بقیه مسئولان و دست اندرکاران امر است که تنی به آب بزنند و آنها هم دست حمایت خود را پشت شرکت توسعه بگذارند تا خدای نکرده این پروژه هم دچار بلایی که به سر خیلی از پروژه های عمرانی کشور مخصوصاً در حوزه ورزش آمده است نشود.

مسئولان عزیز ما نگرانیم! چون طی سال های گذشته به وفور دیده و شنیده ایم که چندین و چند پروژه، یا ناتمام رها شده یا دست و پا شکسته اجرا شده اند. پس این بار از دولتمردان عزیز تقاضا می کنیم تا به این استادیوم ملی کشور سری بزنند و برای ادامه راهش چاره ای بیاندیشند. از نمایندگان محترم مجلس می خواهیم تا از اتفاق نیکویی که برای بازسازی استادیوم آزادی شروع شده حمایت کنند و اجازه ندهند دوباره کمبود بودجه و اعتبار گریبان گیر تنها ورزشگاه ملی تهران شود.

همانطور که عسگریان در صحبت هایش به لزوم همراهی سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار ویژه به ورزشگاه آزادی اشاره کرده بود، اگر به ندای "هل من ناصر ینصرنی" اش توجهی نشود شاید این پروژه هم مانند خیلی از پروژه های عمرانی کشور درجا زده و با بازسازی همین چند بخش از سکوها تمام و متوقف شود. آن وقت ما می مانیم و یک عمر حسرت! تا چه وقت دوباره برای احیای این پیرمرد ورزش ایران اقدامی شود؟!

یادمان نرود که این موضوع یک عزم و همت ملی را می طلبد و باید در تخصیص بودجه و تامین اعتبار به شرکت توسعه اماکن ورزشی کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز