خبرگزاری کار ایران

بدمینتون‌بازان ایران از مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۹۴

سه نماینده بدمینتون ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا که در دوبی در حال برگزاری است نمایندگان ایران با رقبای خود دیدار کردند و از دور مسابقات خارج شدند. 

در بخش تک نفره مردان سالار بیات نماینده ایران بود که برای صعود به جمع ۳۲ بدمینتون باز جدول اصلی با نمایندگان عراق و امارات دیدار کرد. او در دور اول مقابل یوسف الحمیری از عراق با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید اما در دور دوم مقابل بهارات لاتیش اماراتی شکست خورد. او با تنها یک امتیاز از دور رقابت‌ها حذف شد. 

همچنین رومینا تاجیک نیز در جدول یک نفره زنان رقابت کرد. او در دور اول باید مقابل توی لین‌نگوین از ویتنام بازی می‌کرد که به دلیل کناره‌گیری حریفش پیروز شد. او در دور بعد با راشمی مودالیگ از سریلانکا دیدار کرد که با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش دونفره زنان ۴۱ تیم حضور داشتند که رومینا تاجیک و کیانا هاشمی در دور نخست با کناره‌گیری نمایندگان چین برنده شدند ولی در دور بعد مقابل نمایندگان هنگ کنگ مغلوب شدند و به کار خود پایان دادند. 

این مسابقات تا ۱۰ اردیبهشت در شهر دوبی امارات ادامه دارد. 

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز