خبرگزاری کار ایران

خوراک مسموم نباید به مردم تزریق شود؛

گودرزی: با بی‌اخلاقی در لیگ‌ها مقابله کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۱

با تغییر قوانین و کار زیربنایی آموزشی و فرهنگی باید به سمت ورزش عاری از بی اخلاقی‌های مشمئزکننده برویم.

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با روسا و مسئولین سازمان لیگ فدراسیون‌هایی که لیگ برگزار می‌کنند با تاکید بر ضرورت رعایت استانداردهای بین‌المللی در لیگ‌های ورزشی کشور، جاری شدن اخلاق در فعالیت‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در این نشست دوستانه محمود گودرزی با بیان اینکه باید راهکاری اتخاذ کنیم که با نارسایی‌های اخلاقی در لیگ‌های ورزشی مقابله شود، اظهار داشت: با تغییر قوانین و کار زیربنایی آموزشی و فرهنگی باید به سمت ورزش عاری از بی اخلاقی‌های مشمئزکننده برویم.

وی افزود: خوراک مسموم نباید به مردم تزریق شود و در این راه باید تجربیات ذی‌قیمت شما برگزار کنندگان لیگ‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

او با بیان این‌که مفهوم لیگ نباید قلب ماهیت کند، گفت: در دنیا لیگ به داد و ستد رایج است. کار ورزشکاران حرفه‌ای در لیگ تبلور پیدا می‌کند اما کار نونهالان و نوجوانان هر چند سراسری است اما لیگ نیست. ما باید به سمت تعریف عمومی کمیته بین‌المللی المپیک از باشگاه‌ها برویم و در زمینه‌هایی چون پوشش رسانه‌ای و حق پخش تلویزیونی، تبلیغات و جذب اسپانسر و ایجاد و استفاده مطلوب از برندها از تجربیات گذشته و راهکاری علمی بین‌المللی سود ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز