خبرگزاری کار ایران

تکواندوی گزینشی المپیک - منچستر؛

ناکامی تکواندوکاران سنگین‌وزن ایران در انتخابی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۸

در ادامه این رقابت‌ها فردا مسابقات اوزان ۵۸ - و ۸۰ - کیلوگرم برگزار می شود و طی آن در وزن ۵۸ - کیلوگرم هادی مستعان و میثم باقری به مصاف حریفان خود می روند.

سنگین وزن‌های تکواندو از رسیدن به سکوهای قهرمانی بازماندند

به گزارش ایلنا، در نخستین روز مسابقات گزینشی المپیک در منچستر انگلیس دو نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان از رسیدن به سکوهای قهرمانی بازماندند.

اولین مرحله مسابقات تکواندو گزینشی المپیک ۲۰۱۶ در حالی با حضور بهترین های جهان آغاز شد که امروز و در مبارزات به اضافه ۸۰ کیلوگرم سجاد مردانی پس از اینکه در گام نخست موفق شد کریستفور مویتلاند از کاستاریکا را ۳ بر یک شکست دهد، در گام دوم مقابل حربف فرانسوی نتیجه را ۱۰ بر ۴ واگذار کرد.

امروز همچنین حسین تاجیک دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان در مصاف با علی ساری نایب قهرمان جهان از ترکیه در حالی در راند طلایی بازنده شد که در راند اول از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد.

در ادامه این رقابت‌ها فردا(شنبه) مسابقات اوزان ۵۸ - و ۸۰ - کیلوگرم برگزار می شود و طی آن در وزن ۵۸ - کیلوگرم هادی مستعان و میثم باقری به مصاف حریفان خود می روند.

روز شنبه همچنین فرزاد عبداللهی و علیرضا نصرآزادانی در وزن ۸۰ - کیلو گرم پای در میدان مبارزه می گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز