خبرگزاری کار ایران

موفقیت کاراته کای تهرانی در مسابقات برترین برترین‌های ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۸۷

رقابت های برترین برترین های کاراته وان ایران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران در استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های برترین برترین های کاراته وان ایران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران با حضور ۸ نفر برتر رنکینگ لیگ کاراته وان ایران، مقام آوران مرحله سوم لیگ کاراته وان زنجان و مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان۲۰۲۱، روز سوم شهریور ماه به میزبانی مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد برگزار شد.

در این پیکارها و در رسنی جوانان، شهداد پورسلیمانی کاراته کای تهرانی موفق شد با کسب شش پیروزی پیاپی، آنهم با اختلاف و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به عنوان نفر نخست انتخاب تا بهترین کاراته کای ایران در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم این رده لقب گیرد. 

گفتنی است این پیکارها در مرحله اول به صورت تک حذفی و در مرحله دوم به صورت دوره ای انجام گرفت. قرار است نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده سازی جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه دعوت شوند. 

مسابقات جهانی آبان ماه امسال به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد. شایان ذکر است شهداد پورسلیمانی از جمله ورزشکاران عنوان دار این رشته است که سال‌ها زیر نظر پدرش، احمد پورسلیمانی از مربیان قهرمان ساز کاراته به تمرین مشغول است.

در کارنامه پورسلیمانی چند عنوان قهرمانی جهان و آسیا در سبک‌های مختلف کاراته به چشم می خورد. ضمن آنکه وی در رقابتهای آسیایی قزاقستان و در ترکیب تیم ملی کاراته ایران موفق شد، مدال برنز  رده نوجوانان را برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز