خبرگزاری کار ایران

کشور های اسلامی؛ صادقی به مدال نقره کاتای انفرادی بانوان دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۵۸

فاطمه صادقی نماینده کاتا انفرادی بانوان کشورمان مدال نقر بازی های همبستگی کشور های اسلامی را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، فاطمه صادقی نماینده کاتا انفرادی بانوان کشورمان پس از اجرای دو کاتا و قرار گیری در جایگاه اول گروه خود راهی فینال پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی شده بود و با شکست در این مسابقه صاحب مدال نقره شد.

صادقی در دور اول با کسب امتیاز ۲۵.۱۴ به عنوان صدر نشین گروه یک معرفی شد و پس از صادقی نیز مراکش، الجزایر، کویت قرقیزستان، ترکمنستان و کامرون قرار گرفتند.

وی در دور دوم نیز با کسب امتیاز ۲۴.۸۰ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفت تا فینالیست کاتا انفرادی بانوان شود و پس از وی مراکش و الجزایر و کویت نیست در رده های بعدی قرار گرفتند.

نماینده کاتا انفرادی کشورمان با امتیاز ۲۵.۱۴ از دلیرا بوزان از ترکیه با امتیاز ۲۵.۷۴ شکست خورد و صاحب مدال نقره این مشابقات شد.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز از روز گذشته چهارشنبه ۲۶ مرداد آغاز و تا امروز (پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱) با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز