خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی کاتا اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۵۳۲

اردوی تیم ملی کاتا بازیهای کشورهای اسلامی از 29 تیرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی کاتا برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی از 29 تیرماه در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. این اردو تا 4 مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش مردان که 25 خردادماه برگزار شد تیم استان مرکزی متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر به عنوان نماینده ایران در کاتای تیمی مردان بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد. در کاتای انفرادی مردان نیز ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی به عنوان نماینده ایران معرفی گردید.  

 

در بخش بانوان نیز مسابقات انتخابی 26 خردادماه برگزار شد و در نهایت تیم شهرداری ملارد از استان تهران متشکل از زینب السادات حسینی،‌سپیده امینی و ملیکا عزتی به عنوان نماینده ایران در کاتای تیمی بانوان بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد. در کاتای انفرادی بانوان نیز فاطمه صادقی از استان تهران به عنوان نماینده ایران معرفی گردید.  

لازم به یادآوری است که مسابقات کاراته در بازیهای کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه 26 و 27 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز