خبرگزاری کار ایران

پس از توافق با مون و چون؛

شجاعی: مربیان کره‌ای تا المپیک ۲۰۱۶ در ایران خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۷

با مربیان کره‌ای قرارداد بستیم و آنها به کشور مصر رفتند تا با فدراسیون این کشور تسویه‌حساب کنند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با اعلام این خبر که با مربیان کره‌ای برای حضور در تیم ملی آقایان و بانوان به توافق نهایی رسیدیم تأکید کرد: قرارداد نهایی با این مربیان امضا شده است.

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با ایلنا تأکید کرد: ما با مربیان کره‌ای قرارداد بستیم و آنها به کشور مصر رفتند تا با فدراسیون تیر و کمان این کشور تسویه حساب کنند و به ایران برگردند. قرارداد ما با آنها تا پایان المپیک ۲۰۱۶ خواهد بود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان درخصوص اینکه با چه رزومه‌ای با مربیان کره‌ای قرارداد امضا کرده، گفت: از حدود ۶ ماه قبل با کمک فیتا رئیس جهانی تیر و کمان و همچنین با استفاده از تجربه برخی کشورها در حدود رزومه ۱۵ مربی به ما پیشنهاد شد و بعد از مطالعه‌ای که روی آنها داشتیم دیدیم مون مربی کره‌ای شرایط بهتری را از سایر مربیان دارد. او خود عضو تیم ملی کره‌‌جنوبی بوده و از سال ۲۰۰۰ نیز در ۶ – ۷ کشور مربیگری کرده است. الان هم در کشور مصر فعالیت می‌کرد که ما هم با وی وارد مذاکره شدیم و قرارداد امضا کردیم. او مدیر آموزشی فیتا نیز محسوب می‌شود و تاکنون در ۲ – ۳ کشور رشته تیر و کمان را راه‌اندازی کرده و موفق هم بوده است.

وی افزود: البته برای جذب آقای مون با رئیس فدراسیون هند که از بزرگان تیر و کمان جهان محسوب می‌شوند تحقیقاتی انجام دادند، همچنین با دکتر گبر رئیس فدراسیون مصر نیز در این زمینه صحبت‌هایی داشتم همگی آنها آقای مون را از نظر اخلاقی و فنی تأیید کردند.

شجاعی در پاسخ به این سؤال که مبلغ قرارداد مون و همسرش چقدر است، تأکید کرد: خود آقای مون اعلام کردند مبلغ را اعلام نکنید، اما باید بگویم در چانه‌زنی خوب عمل کردیم و قرارداد مناسبی امضا شد. ما به صورت جدولی در پی موفقیت‌هایی که تیر و کمان بدست می‌آورد به آقای مون پاداش خواهیم داد. به طور نمونه صعود به المپیک یک پاداش دارد، کسب مقام در آسیا یک پاداش و همگی اینها را در یک جدول تهیه و در اختیار سرمربی کره‌ای قرار دادیم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان درخصوص انتخاب خانم چون همسر سرمربی کره‌ای آقایان به عنوان مربی تیم بانوان کشورمان گفت: همسر آقای مون خود نیز مربی تیر و کمان است و این یک حسن برای ما محسوب می‌شود تا با یک اکیپ کار کنیم. خانم آقای مون نیز به عنوان مربی تیم ملی بانوان فعالیت خواهد کرد و همین مسئله باعثشده ما هزینه کمتری را برای برنامه‌های تیر و کمان داشته باشیم.

شجاعی با بیان اینکه تاکنون با وزیر ورزش و جوانان ملاقاتی نداشته، تأکید کرد: طی روزها و هفته‌های آینده اگر فرصتی مهیا شود جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان خواهم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز