خبرگزاری کار ایران

برای هندبال آسیا خوشایند نیست؛

شجاع: اسیر لابی‌گری کشورهای عربی شدیم

کد خبر : ۱۲۲۵۰۴

متاسفانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اتفاقاتی در پشت پرده نتایج بازی‌ها را تعیین می‌کنند و عملکرد داوران کاملا از پیش تعیین شده است.

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: متاسفانه کشورهای عربی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رقابت شدیدی برای چرخش تصمیمات داوران به نفع تیم‌های خود دارند.

به گزارش ایلنا، حمید شجاع پس از کسب مقام دهم تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، گفت: این مسابقات از لحاظ فنی سطح بالایی داشت و عملکرد خوب تیم‌ها، فراتر از انتظار ما بود. حضور چشمگیر بازیکنان خارجی و تراز اول دنیا در تیم‌های حاضر در این مسابقات باعثشده بود کار برای تمامی تیم‌ها سخت شود ولی متاسفانه این اتفاق برای هندبال آسیا خوشایند نیست.

مربی تیم ملی هندبال توضیح داد: به طور مثال تیم‌های لبنان و السد و لخویا قطر بازیکنان ملی خود را بر روی نیمکت گذاشته بودند و با ترکیب بازیکنان خارجی به میدان می‌رفتند.

شجاع با بیان اینکه ۱۳ تیم عربی در این مسابقات حضور داشتند، گفت: تنها ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و یک تیم از کشور ازبکستان، شرکت‌کنندگان غیر عربی بودند.

وی درباره حضور نیافتن کشورهای شرق آسیا در این رقابت‌ها اظهار داشت: آنها به خوبی از شرایط حاکم بر این بازی‌ها آگاهی دارند و به همین دلیل در این مسابقات شرکت نمی‌کنند.

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار تصریح کرد: متاسفانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اتفاقاتی در پشت پرده نتایج بازی‌ها را تعیین می‌کنند و عملکرد داوران کاملا از پیش تعیین شده است.

شجاع ادامه داد: تیم ما با ترکیب بیش از ۹۵ درصد بازیکنان ایرانی به این مسابقات اعزام شد و انصافا شایستگی‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشت ولی ما اسیر لابی‌گری مافیای کشورهای عربی در کنفدراسیون آسیا شدیم.

وی با اشاره به اینکه شالوده اصلی تیم ملی ایران ترکیب تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار است، ادامه داد: قطعا در بازی‌های جام ملت‌های کار آسان‌تری خواهیم داشت هر چند تیم‌هایی مثل قطر از هم اکنون اقداماتی را انجام داده‌اند.

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار تصریح کرد: به هر حال پس از ۲ هفته استراحت تمرینات تیم ملی را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز