خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا - استرالیا؛

استقبال ایرانی‌ها از تیم ملی در بدو ورود به بریزبین

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۲۸

تاکنون حدود ۱۵ هزار بلیت بازی ایران و امارات به فروش رفته و تا روز دوشنه بدون شک ایرانی‌های زیادی خود را به این شهر می رسانند تا شاهد دیدار تیم ملی کشورمان باشند.

تیم ملی فوتبال ایران برای انجام سومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا وارد شهر بریزبین شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران که موفق شد پنج‌شنبه شب به وقت محلی تیم ملی قطر را از پیش رو بردارد، برای ادامه رقابت‌های خود در جام ملت‌های آسیا به شهر بریزبین سفر کرد.

ملی‌پوشان ایران ساعت ۹ صبح به وقت محلی پس از صرف صبحانه راهی فرودگاه سیدنی شدند و در ساعت ۱۱:۱۵ به سمت بریزبین پرواز کردند. اعضای تیم ملی که پس از دو برد روحیه بسیار بالایی دارند، پس از یک ساعت و ۵ دقیقه سفر هوایی با استقبال ایرانیهای مقیم بریزبین وارد این شهر شدند. ساعت بریزبین در مقایسه با ملبورن و سیدنی یک ساعت عقبتر است.

هوای این شهر هم نسبت به دو شهر قبلی رطوبت بالاتری دارد. هنگام ورود تیم ملی ایران به بریزبین هوای این شهر ۳۵ درجه سانتیگراد بود و پیش بینی می شود دمای هوا در روز بازی ایران برابر امارات در گرمترین زمان به ۳۱ درجه برسد.

بریزبین در مقایسه با ملبورن و سیدنی ایرانی‌های کمتری را در خود جای داده، اما با توجه به استقبال پرشور ایرانی‌ها در دو بازی نخست، به نظر می‌رسد تیم ملی در روز دوشنبه هم از حمایت پرتعداد ایرانی‌های مقیم استرالیا بهره مند شود.

بر طبق خبرها تاکنون حدود ۱۵ هزار بلیت بازی ایران و امارات به فروش رفته و تا روز دوشنه بدون شک ایرانی‌های زیادی خود را به این شهر می رسانند تا شاهد دیدار تیم ملی کشورمان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز