خبرگزاری کار ایران

نعیمی به ایلنا خبر داد:

نظر مثبت فراکسیون رهروان ولایت به گودرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۷

اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت پس از صحبت‌های گودرزی رای گیری کردند و اکثریت اعضا به وی رای مثبت دادند و بنا شد در زمان رای اعتماد نیز به وی رای مثبت فراکسیونی بدهند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد.
نعیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه صبح امروز(۲۶ آبان) فراکسیون رهروان ولایت با گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: امروز راس ساعت ۷ صبح اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، با گودرزی و برخی اعضای دیگر فراکسیون‌ها در تالار آئینه نشستی را برگزار کردند. در این نشست اعضای فراکسیون پرسشهایی را از گودرزی در مورد نقش وی در فتنه سال ۸۸ مطرح کردند که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پاسخ به نمایندگان بیان داشت که هیچ نقشی در فتنه نداشته است و آن را نیز محکوم می‌کند.
وی ادامه داد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت پس از صحبت‌های گودرزی رای گیری کردند و اکثریت اعضا به وی رای مثبت دادند و بنا شد در زمان رای اعتماد نیز به وی رای مثبت فراکسیونی بدهند.
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در نشست صبح امروز انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور نیز حضور داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز