خبرگزاری کار ایران

رده‌های سنی پایه تقویت می‌شوند؛

ادیب: بیس‌بال و سافت‌بال از نظر تجهیزات در مضیقه است

کد خبر : ۱۲۰۷۲۵

یکی از مهمترین اهداف ما در جهت تقویت بیس‌بال و سافت‌بال در کشور توجه و نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه و فعال کردن آنها است.

سرپرست جدید انجمن بیس بال و سافت بال گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در جهت تقویت بیس‌بال و سافت‌بال در کشور توجه و نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه و فعال کردن آنها است.

به گزارش ایلنا، علیرضا ادیب حاجی‌باقری با بیان این مطلب افزود: یکی از کمبودهای این رشته فعال نبودن آن در بین نونهالان و نوجوانان است که برای ارتقا و رشد بیس‌بال و سافت‌بال در هر دو بخش آقایان و بانوان باید این رشته را در سنین پایین‌تر آموزش بدهیم و استعدادها و علاقه‌مندان آن را شناسایی کنیم.

وی تزریق امکانات و تجهیزات را یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن خواند و تصریح کرد: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم در بحثامکانات و تجهیزات در این رشته در مضیقه هستیم که تلاش می‌کنیم در این بعد هم نیازها را مرتفع کنیم.

ادیب‌حاجی‌باقری اظهار داشت: تقویت لیگ‌های کشوری و افزایش مسابقات و تشکیل تیم‌های ملی منسجم و پر قدرت و اعزام آنها به رقابت‌های برون مرزی در هر دو بخش مردان و زنان به خصوص شرکت در مسابقات غرب آسیا از دیگر برنامه‌های آتی این انجمن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز