خبرگزاری کار ایران

سرلک: آن جوان هم کشتی‌گیر بود و آن اتفاق مسیر زندگی‌اش را تغییر داد/ تابع تصمیم کادر فی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۲۲۷

نائب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: این جوان همشهری‌ام است و 10 سال پیش طی نزاعی خیابانی، متاسفانه مرتکب قتل شده است. ایشان هم کشتی‌گیر بوده و این اتفاق مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

علیرضا سرلک نائب قهرمان کشتی آزاد جهان 2 روز پیش ویدئویی از خود ضبط کرد و با استقبال عموم جامعه مواجه شد. در این ویدئو  از ورزشکاران، مردم وخیرین درخواست کمک و گلریزان کرد دیه جوان 29 ساله‌ای که به شرط پرداخت دیه، از اعدام نجات یافته است.

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان درباره آغاز این کار خیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، گفت: این جوان همشهری‌ام است و 10 سال پیش طی درگیری خیابانی، متاسفانه مرتکب قتل شده است. ایشان هم کشتی‌گیر بوده و این اتفاق مسیر زندگی‌اش را تغییر داد. خانواده مقتول برای بخشش این جوان خواستار دیه شده‌اند که فکر می‌کنم به لطف خدا و کمک مردم، طی چند روز آینده مبلغ دیه جمع شود.

او ادامه داد: این جوان که حالا 29 ساله است، هم شهری ما بوده، به هرحال من را به واسطه مدالم می‌شناسند. به همین دلیل شماره کارت خودم را اعلام کردم. دوستان هم در حد توان‌شان کمک کرده‌اند و هر کسی گوشه‌ای از کار را گرفته است. ان‌شاءالله این دیه تامین شده و این جوان هم نجات پیدا می‌کند.

علیرضا سرلک در باره شرایطش پس از مسابقات جهانی و رقابت‌های پیش رو گفت: سهمیه جام تختی را دارم، قرار است آنجا کشتی بگیرم. این روزها هم تمرینات خوب و منظمی را انجام می‌دهم و منتظرم که اردو شروع شود. مربیان برنامه تمرینی به ما داده‌اند و آن را در شهر خودمان دنبال می‌کنم.

نائب قهرمان کشتی آزاد جهان در پابان صحبت‌هایش بیان کرد: هدفم کشتی گرفتن و حضور در رقابت‌ها و تورنمنت‌های بین‌المللی است. دوست دارم خوب کشتی بگیرم، امیدوارم بتوانم دل مردم عزیز و شریف کشورم را شاد کنم و پرچم کشورمان را بالا ببرم. تابع تصمیم فدراسیون  نظر سرمربی تیم ملی هستم. در مورد مسابقات پیش رو هر چه باشد، انجامش خواهم داد. چه در مسابقات جهانی بلگراد و چه بازی‌های آسیایی  به دنبال کسب دوباره دوبنده تیم ملی و حضور در هر رویدادی که کادرفنی بگوید، هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز