خبرگزاری کار ایران

سرلک: حریف آمریکایی را می‌شناسم و او را خوب آنالیز کرده‌ام/ وعده مسئولان عملی نشد ولی فقط به فکر خوشحال کردن مردم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۲۴

نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: نقطه ضعف حریفم را پیدا کرده‌ایم و با امادگی بالایی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم و از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم.

علیرضا سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره مسابقات دوستانه با تیم ملی کشتی ازاد آمریکا اظهار داشت: در فینال جهانی در حالی 5 بر 3 به گیلمان باختم که خودم احساس می‌کنم هیچ برنامه‌ای برای آن کشتی نداشتم و بدون شناخت و آنالیز روی تشک رفتم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: مقابل گیلمان کم نگذاشتم و هر چه در توان داشتم روی تشک به کار بستم اما این دفعه سرمربی تیم ملی و مربیان این مسابقه را آنالیز کرده‌اند و روی مبارزه با گیلمان کار کردیم.

سرلک درباره مبارزه‌اش در رقابت‌های جهانی مقابل گیلمان گفت: فکر می‌کنم که اگر روی کشتی گیلمان کار کرده بودم، با اختلاف او را شکست می‌دادم. حالا همه تلاشم را در آمریکا به کار خواهم بست تا با شکست این حریف آمریکایی مردم را خوشحال کنم.

ملی‌پوش تیم ملی آزاد کشورمان تصریح کرد: نقطه ضعف حریفم را پیدا کرده‌ایم. از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم. مسابقه دو کیلو ارفاق دارد و مشکلی از نظر وزنی ندارم. با 3،4 اردویی که پشت سر گذاشتیم، همگی وضعیت خوبی برای تک کشتی و یک مبارزه 6 دقیقه‎‌ای پیدا کرده‌ایم. هر چند این یک مسابقه دوستانه است اما برای من کشتی گرفتن با گیلمان خیلی اهمیت دارد و یک مسابقه حیثیتی است.

نائب قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به غیبت زائور اوگویف روس در مسابقات جهانی 2021 گفت: اوگویف بعد از رسیدن به طلای المپیک به اسلو نیامد و نفر دوم روس‌ها در نروژ کشتی گرفت. کشتی گرفتن با نفرات سطح اول کشتی دنیا آرزویم نیست اما دوست دارم با همه آنها کشتی بگیرم تا عیار خودم مشخص شود و بدانم کجای کشتی قرار دارم. انشاءالله که بتوانم نفر اول 57 کیلوی دنیا شوم.

او در پایان صحبت‌هایش درباره عدم حمایت مسئولان استانی بیان کرد: هیچ زمانی حرف‌‌هایشان عملی نشد و در شهر خودم، اتفاق خاصی بعد از مدال جهانی برایم نیفتاد. آدم به یک جایی می‌رسد که دیگر به این چیزها فکر نمی‌کند و حالا فقط برایم خوشحال کردن دل مردم مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز