خبرگزاری کار ایران

خوشحالم با مدال به مشهد برگشتم؛

فضلی: مسابقات دشواری را در مالزی پشت سر گذاشتم

کد خبر : ۱۱۹۰۰۶

حریفان قدرتمندی از ۸۰ کشور جهان در این رقابت ها حاضر شده بودند و هر یک به عنوان مدعی اوزان مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

ووشوکار خراسانی قهرمان جهان گفت: از عملکرد خودم در این مسابقات راضی هستم.

به گزارش ایلنا، امیر فضلی پس از کسب مدال طلای رقابت های ووشوی قهرمانی جهان در مالزی گفت: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم، حریفان قدرتمندی از ۸۰ کشور جهان در این رقابت ها حاضر شده بودند و هر یک به عنوان مدعی اوزان مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

وی افزود: من هم با توجه به حساسیت بالای رقابت ها بخصوص در دیدارهای یک چهارم نهایی در مقابل حریف مصری و فینال در برابر حریف روسی که چهار دور قهرمان جهان شده بود، مسابقات دشواری را پشت سر گذاشتم ولی خوشحالم که با پیروزی در این مسابقات توانستم مدال طلا را با خود به مشهد بیاورم.

فضلی ادامه داد: خوشبختانه من و همه ملی پوشان تیم ایران با تلاش بسیار زیاد و کسب مدال های رنگارنگ به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.

ملی پوش خراسانی ووشو ادامه داد: در هر صورت از عملکرد خودم در این مسابقات راضی هستم و خوشحالم که به هدف اصلی ام که کسب مدال طلا بود دست یافتم.

وی در خصوص برنامه های آتی خود هم گفت: پس از چند روز استراحت، باید با کاهش وزن تمرینات خود را برای حضور در بازی های آسیایی سال آینده آغاز کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز