خبرگزاری کار ایران

قاسمی: حسینی از تخصص و ضمانت اجرایی لازم برای تحول بوکس برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۷۷

نشست مشترک پیشکسوت هنرهای رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی، کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس و‌ رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن ساواته ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک دکتر علی قاسمی پیشکسوت هنرهای رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی، دکتر روح الله حسینی کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس و‌ دکتر حمیدرضا حصارکی رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن ساواته ایران برگزار شد.

در جریان این جلسه در خصوص موضوعات مختلف از جمله برنامه های مختلف حسینی نسبت به ایجاد تحول در بوکس، بحث و تبادل نظر انجام  شد.

دکتر قاسمی در خصوص این جلسه اظهار داشت: با در نظر داشتن شرایط فعلی بوکس ایران، حسینی را مدیری متخصص و متعلق به خانواده بوکس می دانم که برنامه های وی برای ایجاد تحول در بوکس، دارای ضمانت اجرایی کافی است.

 این پیشکسوت هنرهای رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی تصریح کرد: نیاز امروز ورزش ایران، حضور مدیرانی مقبول، صادق، متخصص، متعهد و عملگرا است تا پس از رای اعتماد مجمع، بی درنگ در جهت تحقق وعده هایشان عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: حسینی به عنوان کاپیتان اسبق تیم ملی و دبیرسابق فدراسیون بوکس با پشتوانه حمایت اهالی این ورزش، می تواند جایگاه بوکس را به عنوان ورزشی مقبول جوانان، فایترهای حرفه ای و پر هیجان ارتقاء دهد که در این مسیر با تمام توان در کنار وی خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز