خبرگزاری کار ایران

سجادی: آماده انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای خدمت به افراد تحت پوشش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۶۰

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان سمن‌های فعال بسیاری داریم که از این سمن‌ها در جهت همکاری و خدمت به افراد تحت پوشش کمیته امداد می‌توانیم بهره بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سجادی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های موجود در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: آماده انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) را داریم و اینکه بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به افراد تحت پوشش این کمیته استفاده کنیم.

وی افزود: ما در وزارت ورزش و جوانان سمن‌های فعال بسیاری داریم که از این سمن‌ها در جهت همکاری و خدمت به افراد تحت پوشش کمیته امداد می‌توانیم بهره بگیریم. دو طرف می‌توانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند. امکانات ورزشی و سالن‌های بازی که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد در جهت خدمت به افراد تحت پوشش می‌توان استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اگر ساختمان‌هایی در استان‌ها داشته باشد ما می‌توانیم این مجوز را برای ایجاد خانه جوان بدهیم که افراد تحت پوشش در قالب خانه جوان بتوانند از خدمات ما استفاده کنند. در خانه‌های جوان بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی را می‌توان در اختیار افراد تحت پوشش قرار داد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این جلسه با استقبال از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری با این وزارتخانه هستیم. خدمت به افراد تحت پوشش جزو مسئولیت‌های اجتماعی ما است و خوشحال می‌شویم بتوانیم همکاری با وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز