خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی وزنه‌برداری - لهستان؛

هوی لیائو بهترین وزنه بردار جهان شد / تکیه مولایی بر جایگاه سوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۳۸

در این رده بندی هوی لیائو از چین که رکورد جهانی دسته ۶۹ کیلوگرم را شکست با ۴۸۳.۷۶ امتیاز لقب بهترین وزنه بردار جهان را از آن خود کرد.

بهادر مولایی نایب قهرمان دسته فوق سنگین رقابتهای جهانی لهستان که با مهار وزنه ۲۵۵ کیلویی سنگین ترین وزنه این رقابتها را بالای سر برد، از سوی کمیته برگزاری فدراسیون جهانی به عنوان سومین وزنه بردار برتر رقابت های جهانی ۲۰۱۳ انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مولایی هرچند در آخرین لحظه از رسیدن به مدال طلای مجموع دسته فوق سنگین بازماند، اما با ۴۶۶.۷۶ امتیاز بالاتر روسلان آلبگوف روس در رده سوم برترین وزنه برداران رقابتهای جهانی ۲۰۱۳ ایستاد و البگوف با ۴۶۶.۵۵ امتیاز چهارم شد.

در این رده بندی هوی لیائو از چین که رکورد جهانی دسته ۶۹ کیلوگرم را شکست با ۴۸۳.۷۶ امتیاز لقب بهترین وزنه بردار جهان را از آن خود کرد و دیگر نماینده چینی ها ژیائوجون لیو که در دسته ۷۷ کیلوگرم رکوردشکنی کرده بود ذبا ۴۸۰.۶۶ امتیاز دم شد.

در رده بندی بهترین وزنه برداران رقابت های جهانی لهستان علاوه بر بهادر مولایی که سوم شد، رسول تقیان در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت و جابر بهروزی بیست و هشتم شد تا ایران در میان ۴۰ وزنه بردار برتر رقابت ها سه نماینده داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز