خبرگزاری کار ایران

امیدوارم رکورد ورودی تیم ملی را بزنم؛

عسگری: توقع از شناگران باید معقول باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۲۷

آوردن بعضی از این رکوردهای ورودی واقعاً کار دشواری است. البته شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به رکوردهای ورودی دست پیدا کنم.

ملی پوش شنای ایران گفت: برگزاری رقابت‌های شنا به طور منظم و مداوم به پیشرفت شنا در سراسر کشور کمک می کند.

به گزارش ایلنا، افشین عسگری در مورد برنامه تمرینی خود گفت: به دلیل شروع سال تحصیلی تمریناتم را به تنهایی در استخر آزادگان کرج زیر نظر مربی ام انجام می دهم. به همین دلیل نتوانستم تمریناتم را در تهران پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: دیگر شناگران تیم ملی نیز هر یک به صورت انفرادی در شهرهای خود تمرین می‌کنند البته اگر شرایط طوری بود که می‌توانستیم در یک اردوی متمرکز و در کنار سایر شناگران به تمرینات ادامه دهیم تلاش‌ها تاثیر بهتری پیدا می‌کرد اما به دلیل مشکلات شخصی مثل دانشجو بودن شناگران و مسائل دیگر تمرینات به صورت انفرادی پیگیری می شود.

عسگری یادآور شد: در حال حاضر هفته‌ای ۹ جلسه به همراه بدنسازی تمرین می‌کنم که قبل از شروع ترم دانشگاه در هفته ۱۲ جلسه تمرین داشتم شرایط به گونه‌ای است که نه می‌توانم از تحصیل چشم‌پوشی کنم و نه می‌توانم شنا را رها کنم. خوشبختانه استخر کرج تقریباً در اختیار من قرار دارد و می‌توانم در ساعاتی که می‌توانم به تمریناتم ادامه دهم.

شناگر پروانه رو ایران در مورد شرکت در رقابت‌های مختلف شنا افزود: شرکت در رقابت‌های مختلف و مهمتر از همه مسابقات برون‌مرزی تاثیر فراوانی در پیشرفت شناگران دارد زیرا آنها می‌توانند از آمادگی و وضعیت بدنی خود با اطلاع باشند و خود را محک بزنند. در حال حاضر رقابت‌های شنا در نیمه دوم سال برگزار می‌شود که البته این نکته مثبتی است. اگر بتوانیم در تمام سال رقابت‌های شنا را داشته باشیم می‌تواند برای پیشرفت شنا مفیدتر باشد.

وی با اشاره به رکوردهای ورودی تیم ملی شنا تصریح کرد: باید ببینیم که رکوردها طبق چه ملاک‌هایی گذاشته شده‌اند. باید از شناگران به اندازه معقول توقع داشت. آوردن بعضی از این رکوردهای ورودی واقعاً کار دشواری است. البته شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به رکوردهای ورودی دست پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز