خبرگزاری کار ایران

آرزویم سکونشینی با پرچم ایران است؛

میرزایی: تا مسابقات جهانی به اوج آمادگی می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۷

پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به روزهای نخست حضورم در اردو داشته ام و خوشبختانه مربیان تیم ملی نیز این مساله را تایید می‌کنند.

عضو تیم کاراته نوجوانان ایران در بخش کومیته پسران، با تاکید براینکه به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا می‌اندیشید، گفت: آرزویم این است که با پرچم مقدس کشورم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

به گزارش ایلنا، امیررضا میرزایی متولد ۱۷ اسفندماه ۱۳۷۶ در آستانه است و در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در قزوین زندگی می‌کند. او زیر نظر قسمت آسیابری در باشگاه اتحاد تمرین کاراته را آغاز کرد و تلاش و کوشش سبب شد تا به پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا برسد.

مدال برنز مسابقات بین‌المللی ترکیه که چندی پیش برگزار شد اولین مدال برون‌مرزی این کاراته‌کای نوجوان کشورمان محسوب می‌شود.

امیررضا میرزایی کومیته‌کای وزن منهای ۵۷ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان ایران درخصوص شرایط خود اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان حضور در مسابقات جهانی اسپانیا بر شدت تمرینات ما افزوده شده و تمامی نفرات آماده مبارزه در تاتامی جهانی هستند.

وی افزود: صبح و بعد از ظهر تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر مربیان با تجربه تیم ملی دنبال می‌کنیم و تقریباً در آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصدی هستیم و تا مسابقات جهانی به اوج آمادگی می‌رسیم.

میرزایی درخصوص برپایی اردوی تیم ملی در شیراز گفت: امکانات لازم از سوی هیات کاراته استان فارس فراهم شده و خوشبختانه حضور در این اردو، باعثایجاد تنوع مثبت در روند آماده‌سازی تیم ایران گردیده است.

وی که اولین سال حضورش در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کند، گفت: هم اکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به روزهای نخست حضورم در اردو داشته ام و خوشبختانه مربیان تیم ملی نیز این مساله را تایید می‌کنند.

میرزایی گفت: می‌خواهم سال‌ها در خدمت تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف ایران باشم و کسب مدال جهانی اسپانیا می‌تواند در این مسیر کمک شایانی به من داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز