خبرگزاری کار ایران

شانس ایران برای پیروزی بیشتر است؛

باقرپور: برای فینالیست شدن باید روسیه را ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۳۱

همه بازیکنان پس از آمدن به برزیل با یکدیگر هم قسم شدیم که برای جبران ناکامی مسابقات جوانان دو سال پیش در ریودوژانیرو این بار با کسب یکی از سکوهای برتر به ایران بر گردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران معتقد است اگرچه روس‌ها در دو فاکتور دفاع و حمله قدرتمند هستند، اما آشنایی تیم ایران با سیستم‌های نوین والیبال باعثمی‌شود تا شانس تیم ایران برای پیروزی بیشتر از حریف باشد.

به گزارش ایلنا، حامد باقرپور افزود: ما تاکنون ۳ بار با روسیه بازی کرده‌ایم و هر دو تیم نیز همدیگر را بخوبی می‌شناسند. اگر آنها به دفاع بلند و حمله روی تور خود می‌نازند، ما هم به تنوع نوع بازی و موفق بودن در همه فاکتورها و از همه مهمتر کار گروهی خود می‌نازیم.

وی با اشاره با اهمیت این بازی یادآورشد: این بازی برای فینالیست شدن تیم ایران اهمیت زیادی دارد، چراکه ما می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه دوم بدون برخورد احتمالی با برزیل به دیدار پایانی راه پیدا کنیم. ما باید حتما روسیه را ببریم. هر چند در صورت باخت هم همه چیز برای تیم ما به پایان نخواهد رسید و باز هم در بازی با صربستان شانس صعود به عنوان تیم دوم را هنوز داریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال در خصوص وضعیت روحی بازیکنان گفت: بازیکنان ایران در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می‌برند. کادر فنی دلسوزی داریم و همه بازیکنان پس از آمدن به برزیل با یکدیگر هم قسم شدیم که برای جبران ناکامی مسابقات جوانان ۲ سال پیش در ریودوژانیرو این بار با کسب یکی از سکوهای برتر به ایران بر گردیم.

باقرپور تیم ایران را باهوش‌تر از حریف خواند و رمز برتری تیم ایران را نیز در مقابله با بازی ماشینی روس‌ها، آشنایی با سیستم‌های نوین والیبال امروز دنیا دانست.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در سومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف روسیه می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز