خبرگزاری کار ایران

با پیگیری انجمن ورزشی‌نویسان محقق شد؛

خدمات اختصاصی بیمه ایران برای دوربین‌های عکاسی و حوادثانفرادی اعضا

کد خبر : ۱۱۰۸۶۹

اعضای انجمن همچنین می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای مرتبط با دوربین‌های عکاسی، خود را در برابر انواع حوادثانفرادی حین انجام ماموریت‌های خبری، بیمه کنند.

بیمه ایران، تجهیزات عکاسان عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان در برابر انواع حوادثو خطرات را با تخفیف ویژه تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با بیمه ایران، از این پس تمامی عکاسان عضو انجمن(دارندگان کارت‌های معتبر داخلی یا بین‌المللی) می‌توانند از خدمات بیمه‌ای مرتبط با بیمه تجهیزات الکترونیک و نیز حوادثانفرادی با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی می‌توانند دوربین‌های عکاسی خود را در برابر انواع حوادثو خطرات نظیر سقوط، آتش سوزی، رطوبت، بلایای طبیعی و… تحت پوشش بیمه ایران قرار دهند. اعضای انجمن همچنین می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای مرتبط با دوربین‌های عکاسی، خود را در برابر انواع حوادثانفرادی حین انجام ماموریت‌های خبری، بیمه کنند.

اعضای انجمن می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۹۵۹ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز