خبرگزاری کار ایران

فساد فقط در فوتبال نیست؛

پنجعلی: مسائل پشت پرده داوری وجود دارد / طرف صحبت دایی برخی داوران بودند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۱

همه دیدند ناداوری باعثشد جلوی سپاهان ۳ امتیاز حساس را از ما گرفتند و به حریفانی که با ما رقابت دارند، دادند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل صبای قم هم دنبال برد و کسب ۳ امتیاز هستیم.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با صبای قم شرایط تیم ما خوب است و بچه ها در طول هفته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته اند و انگیزه بالایی دارند. بعد از برد مقابل فجر سپاسی بچه ها روحیه ای خوبی گرفتند و برای بازی با صبای قم هم دنبال برد و کسب ۳ امتیاز هستند.

وی ادامه داد: صبای قم تیم خوبی است و قطعاً کار سختی مقابل این تیم در قم داریم. پرسپولیس در همه بازی ها باید تمرکز لازم را داشته باشد چون همه جلوی ما انگیزه دارند و با انرژی مضاعف جلوی ما قرار می گیرند. بچه ها شرایط را درک کرده اند و می دانند همه بازی های ما حیاتی است. ما برای کسب ۳ امتیاز به قم می رویم چون می خواهیم مدعی قهرمانی باشیم.

مدیر تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس صد درصد پتانسل قهرمانی را دارد و همه دیدند ناداوری باعثشد جلوی سپاهان ۳ امتیاز حساس را از ما گرفتند و به حریفانی که با ما رقابت دارند، دادند. به هر حال تمرکز ما روی قهرمانی در لیگ برتر است و برای رسیدن به هدف مان تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

پنجعلی در پایان در مورد حرف های علی دایی در ارتباط با داوران گفت: حرف های دایی در مورد همه داوران نیست، بلکه اندک داورانی هستند که طرف صحبت دایی هستند. واقعیت این است که مسائلی پشت پرده هست چون اشتباهی که در بازی ما مقابل سپاهان صورت گرفت، اشتباه نبود. البته تعداد اندکی از داوران ما هستند که چنین مشکلاتی دارند اما اکثر داوران ما آدم های با شرف، با وجدان و زحمت کشی هستند. به هر حال فساد در هر سطحی می تواند باشد و فقط در فوتبال نیست و در سطح مملکت هم هست چون همه دیدند که ۳ هزار میلیارد را چطور خوردند و یک لیوان آب هم روی آن نوش جان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز