خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۳۳)؛

۵ ووشوکار ایران فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۱

تمامی نمایندگان ایران توانستند بر حریفان غلبه کرده و به قینال رسیدند.

رقابت های مرحله نیمه نهایی ووشوی بازی های کشورهای اسلامی بعد از ظهر امروز در ورزشگاه لامبانگ برگزار شد و تمامی نمایندگان ایران توانستند بر حریفان غلبه کرده و به قینال رسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، معین حاجی زاده توانست در وزن ۵۲ کیلوگرم با نتیجه دو بر صفر ابوح مزبان از الجزایر را شکست داده و به بازی نهایی برسد. وی در دیدار نهایی باید یا گوناوان از اندونزی موجه شود.

در ۵۶ کیلو، علی بختیاری با الخین امینوف از آذربایجان رودررو شد. وی توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و به دیدار پایان صعود کند. وی در قینال با هارینتو جایا وترا مواجه می شود.

علی یوسفی در ۶۰ کیلو به رقابت با علی آی از ترکیه رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا فینالیست دیگر کاروان اعزامی ووشو به اندونزی باشد. وی در بازی پایانی باید با تارگین هندریک رقابت کند.

محسن سیفی در وزن ۶۵ کیلو با رمضی بن عبدالله از الجزایر دیدار کرد و حریفش را ناک اوت کرد تا جواز حضور در بازی نهایی را به دست آورد. وی باید در رقابت نهایی با روسلان پیراییلف از آذربایجان مصاف کند.

سجاد عباسی که باید در مرحله نیمه نهایی ۷۰ کیلو به مصاف الیاس الرئیس از لبنان می رفت، به دلیل غیبت حریف بدون مبارزه به فینال صعود کرد. او باید در مصاف آخر عبدالحکیم مومو از الجزیره دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز