خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۶۲)؛

ملی پوشان کومیته مردان ایران هم نایب قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۳

در مبارزه پایانی مقابل تیم آذربایجان قرار گرفت که این مبارزه در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود آذربایجان به پایان رسید تا عنوان قهرمانی به این تیم برسد.

تیم ملی کومیته مردان ایران در دیدار فینال بازی های کشورهای اسلامی مقابل آذربایجان

به گزارش خبرتگار اعزامی ایلنا به اندونزی، تیم ملی کومیته تیمی مردان ایران که به فینال رقابت ها رسیده بود در مبارزه پایانی مقابل تیم آذربایجان قرار گرفت که این مبارزه در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود آذربایجان به پایان رسید تا عنوان قهرمانی به این تیم برسد.

در این مبارزه کادر فنی تیم ملی سجاد گنج زاده را به عنوان نخستین مبارز به مصاف حریف آذربایجانی فرستاد که در این مبارزه سجاد گنج زاده بسیار مقتدارنه ظاهر شد و حریف آذربایجانی خود را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در مبارزه دوم ذبیح اله پورشیب به نمایندگی از ایران بر روی تاتامی رفت که در این دیدار حریف آذری بسیار قدر به نظر می رسید و همان ابتدا چند امتیاز از پورشیب گرفت تا نبض کار را به دست بگیرد. پور شیب ۵ امتیاز از رقیب عقب افتاد و تلاش می کرد این فاصله را جبران کند. نماینده ایران در ادامه موفق شد ۶ امتیاز از حریف آذربایجانی بگیرد ولی این حریف ۹ امتیازی شده بود و پورشیب چاره ای جز پذیرش شکست نداشت تا تیجه کار دو تیم یک بر یک شود.

مهدی سلطانی سومین مبارز ایران بود که به روی تاتامی آمد تا در مقابل اعجوبه آذربایجانی ها قرار بگیرد. رافائل آقایف که ۴ مدال طلای جهان و همچنین طلای کومیته انفرادی همین مسابقات را در اختیار داشت رقیب سلطانی بود که در پایان نیز موفق شد با توجه به تجربه بالای خود این مبارزه را به سود خود به پایان ببرد تا اذربایجانی ها از تیم ما پیش بیفتند.

در ادامه سعید حسینی پور به عنوان مبارز چهارم ایران به روی تاتامی آمد تا در مقابل رقیب آذری خود قرار بگیرد. حسینی پور که مدال نقره کومیته انفرادی را با شکست مقابل آقایف کسب کرده بود در این مبارزه مقابل این حریف قدر خود ۶ بر ۲ شکست خورد تا نتیجه بازی ۳ بر ۱ به سود آذری ها شود تا ملی پوشان ایران در آخرین گام مدال طلای کومیته تیمی را از دست بدهند و به مدال نقره برسند.

خوشحالی جالب توجه آذرباجانی ها در پایان این دیدار و کسب عنوان قهرمانی فضای سالن را دچار هیجان خاصی کرد. اذربایجانی ها تقریبا همه کاری کردند از راه رفتن به دنبال هم بر روی زانو تا پرتاب مربی خود به آسمان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز