خبرگزاری کار ایران

مسئول فنی مسابقات لیگ کبدی ساحلی:

قرارداد بازیکنان لیگ ساحلی هزینه شامپوی آنها هم نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۴

بازیکنان لیگ ساحلی از طریق حضور در لیگ تنها پول شامپویشان را می گیرند. امیدواریم در آینده قدری شرایط در این خصوص بهتر شود.

مسئول فنی مسابقات لیگ کبدی ساحلی در رابطه با سطح فنی مسابقات لیگ کبدی ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

هوشنگ ساریخانی در گفتگو با ایلنا با اشاره به روند برگزاری مسابقات نیمه نهایی لیگ باشگاه های کبدی ساحلی کشور اظهار کرد: ما مسابقات دور مقدماتی لیگ کبدی ساحلی را طی ۲۲ تا ۲۵ مردادماه به میزبانی شهر ساری برگزار کردیم که ۱۷ تیم از برخی استانهای کشور در آن حاضر بودند.

وی افزود: در جریان این مسابقات که به صورت دوره ای و در ۴ گروه برگزار شد در نهایت ۸ تیم به مرحله نیم نهایی صعود کردند که این مسابقات نیز به طور متمرکز در شهر فریدون کنار در حال برگزاری است که در نهایت ۴ تیم برتر این مرحله نیز راهی مرحله نهایی خواهد شد.

مسئول فنی مسابقات لیگ کبدی ساحلی باشگاه کشور در رابطه با سطح فنی این مسابقات اظهار کرد: خوشبختانه بعد از عنوانی که کبدی ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد انگیزه ورزشکاران این رشته بیش از گذشته شده و کیفیت مسابقات نیز تحت تاثیر همین موضوع بهتر از گذشته شده است.

وی افزود: نکته دیگر در همین خصوص این که بسیاری از ملی پوشان این رشته در تیم های باشگاهی مختلف تقسیم شده اند که همین موضوع نیز زمینه افزایش کیفیت بازی ها را فراهم کرده است.

ساریخانی در پاسخ به این سوال که قراردادبازیکنان لیگ کبدی ساحلی به لحاظ مالی چگونه است گفت: اصلاً قابل مقایسه با رشته های دیگر نیست و به نظر می رسد بازیکنان لیگ ساحلی از طریق حضور در لیکگ تنها پول شامپویشان را می گیرند. امیدواریم در آینده قدری شرایط در این خصوص بهتر شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی در خصوص با شرایط داوری این رشته هم گفت: خوشبختانه ما در ایران داوران باتجربه و خوبی داریم که اکثراً در میادین بین المللی حضور داشته اند. این داوران البته به خاطر این که هند و پاکستان معمولاً این رشته را متعلق به خودشان می دانند قدری در بحثداوری کمتر داوران ما را می بینند. اما همین تعداد داوران که ما داریم در سطح بسیار خوبی هستند و از جمله بهترین های داوری در دنیا به حساب می آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز