خبرگزاری کار ایران

فوتسال آسیا مشکل بودجه دارد؛

ترابیان: جواب افتخاری را نمی‌دهم / کار سختی در گرندپریکس داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۲

عضو کمیته فوتسال آسیا به سخنان سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال ایران واکنش نشان داد.

عضو کمیته فوتسال آسیا به سخنان سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال ایران واکنش نشان داد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: گروه ایران در مسابقات گرند پریکس برزیل مثل همیشه است این بار آرژانتین هم در گروه ما است که تیم خیلی خوبی است اما اکثرا این تیم را برده ایم هرچند که مقابل آرژانتین مساوی و باخت هم داشته ایم در مجموع آرژانتین تیم قدرتمندی است و گروه سختی داریم و اگر بگوییم گروه ما ساده است، ساده لوحی کرده‌ایم. هرچند گروه ما سخت است اما تیم ما هم قوی است و اگر از آرژانتینی ها هم بپرسید، می گویند که گروه خیلی سختی است.

وی افزود: برزیل و ژاپن هم در گروه ما هستند تکلیف برزیل که مشخص است و یکی از قدرت های فوتسال جهان است و مثل همیشه برای قهرمانی می آید و ما باید به دنبال صعود به عنوان تیم دوم باشیم ژاپن را می توانیم ببریم چون همیشه برده ایم و فقط یک بار و آن هم در شرایط خاص مقابل آنها باخته ایم.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران در ارتباط با کم شدن تیم های حاضر در گرند پریکس گفت: ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در حال حاضر برنامه های خودشان را دارند و درگیر مسابقات اروپایی هستند و مسئولان گرند پریکس تصمیم گرفتند که تیم های درجه ۲ آفریقایی را دعوت نکنند. چون سطح مسابقات پایین می آید اما با این شرایط مسابقات در سطح خوب و بالایی است چون در گروه مقابل تیمی مثل روسیه است که ادعای قهرمانی دارد.

وی در مورد گله افتخاری از خودش به دلیل عدم تلاش برای افزایش تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا گفت: ایشان نظرش را گفته و در حدی که فوتسال را شناخته نظر داده و جوابش را نمی دهم. شما اول ببینید در جلسه کمیته فوتسال AFC چه چیزی به دست آمده و چه چیزی از دست رفته بعد اظهارنظر کنید. در این جلسه فوتسال ساحلی به کمیته فوتسال AFC اضافه شد ضمن اینکه جام ملت های آسیا در رده بانوان شروع شده و کمیته فوتسال آن را زیر نظر گرفته و در نهایت برای اولین بار جام ملت های آسیا در رده زیر ۲۱ سال برای فوتسال برنامه ریزی شد که دستاورد کمی نیست.

ترابیان در پایان گفت: رئیس کمیته فوتسال AFC عضو کمیته مالی AFC و فیفاست. او بودجه را خوب می داند و اگر افتخار جدیدی باشد، برای ایشان هم هست اما او صراحتا اعلام کرد بودجه ای که در نظر گرفته اند، جوابگو نیست و پیشنهاد داد که لیگ قهرمانان آسیا هر ۴ سال یک بار برگزار شود که به شدت مخالفت کردم و همه از من پشتیبانی کردند. وقتی پیشنهاد می کنیم، باید راه حل تأمین بودجه آن را هم بدهیم اما بودجه از کجا بیاید؟ ما اگر پیشنهاد افزایش تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را بدهیم باید پیشنهاد تأمین بودجه را هم بدهیم اما مشکل فوتسال ما و آسیا در حال حاضر بودجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز