خبرگزاری کار ایران

مشکلی با برکناری‌ ندارم؛

حاجی‌آخوندزاده: خطر کردم و به جوانان میدان دادم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۳

مسابقات جهانی تنها میدانی بود که بدون مدال برگشتیم که در آنجا هم نمی‌شود معجزه کرد و راه صد ساله را یک شبه رفت.

سرمربی تیم ملی جودو درباره عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات جهانی گفت: اگر واقعیت را بخواهید ما خودمان هم از عملکرد ورزشکاران در این مسابقات راضی نبودیم چراکه نتیجه خوبی نگرفتند.

به گزارش ایلنا، مسعود حاجی‌آخوندزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: شاید یکسری کاستی‌ها هم از طرف ما بود و به گردن خودمان است. البته اگر یک نگاه کلی به اوضاع جودو در چند سال گذشته باشیم باید بگویم در مسابقات جهانی نتیجه خیلی بدی نگرفتیم؛ چرا که در مسابقات جهانی تمامی کشورهای صاحب نام در رشته جودو شرکت می‌کنند و هیچ حریفی آسان نیست.

وی ادامه داد: با این حال ناامید نیستیم. شما اگر دقت کرده باشید طی ۲ سالی که من آمدم در هیچ یک از مسابقاتی که شرکت کردیم بدون مدال برنگشتیم و مسابقات جهانی تنها میدانی بود که بدون مدال برگشتیم که در آنجا هم نمی‌شود معجزه کرد و راه صد ساله را یک شبه رفت؛ باید کار کرد و همچنان به تلاش خود ادامه دهیم تا به سطح اول جودو جهان برسیم.

سرمربی تیم ملی جود اضافه کرد: ما در تیم ملی جودو جوان‌گرایی کرده‌ایم و تنها جواد محجوب و امیر قاسم‌نژاد نفرات با تجربه ما بودند که روی حادثه مقابل حریفان خود شکست خوردند و شاید هم یک مقدار غرور آنها را گرفته بود.

حاجی‌آخوندزاده درخصوص احتمال برکناری خود از سمت سرمربیگری تیم ملی جود اظهار کرد: من مشکلی با این موضوع ندارم ولی در فوتبال هم با یک شکست مربی را برکنار نمی‌کنند. من خطر کردم و به جوانان میدان دادم اما با آماده شدن آنها مطمئناً مدال المپیک را خواهیم گرفت. هدف‌های ما کوچک نیست و اهداف بزرگی در سر داریم که ان‌شاء‌الله با تلاش به آنها می‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز