خبرگزاری کار ایران

دوست دارم در تیم های پایه کار کنم؛

حاجی آخوندزاده: برای ادامه همکاری با تیم ملی شرط دارم / بزرگسالان دیر نتیجه می دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۰۲

شخصا بیشتر دوست دارم در تیم های پایه کار کنم چرا که شرایط در تیم بزرگسالان به گونه ای است که در کوتاه مدت نمی توان نتیجه گرفت.

سرمربی سابق تیم ملی جودوی بزرگسالان گفت: دوست دارم تجربیاتم را در اختیار تیم ملی بگذارم اما برای ادامه همکاری ام، شرایطی دارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از نتایج ضعیف تیم ملی جودو در بازی های آسیایی اینچئون، فعالیت های تیم ملی بزرگسالان به مدت بیش از ۲ ماه به حالت تعلیق درآمد که در این راستا، هفته گذشته مسعود حاجی آخوندزاده جای خود را به مجید زارعیان داد. در همین حال شنیده شد که حاجی آخوندزاده احتمالا دستیار سرمربی جدید تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد.

حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد ادامه همکاری اش با تیم ملی جودوی بزرگسالان تصریح کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. چون با مسئولان فدراسیون صحبت نکرده ام. البته دوست دارم تجربیاتم را در اختیار تیم ملی قرار دهم، اما برای ادامه همکاری ام شروطی دارم.

وی ادامه داد: شخصا بیشتر دوست دارم در تیم های پایه کار کنم چرا که شرایط در تیم بزرگسالان به گونه ای است که در کوتاه مدت نمی توان نتیجه گرفت. به هرحال، باید با مسئولان فدراسیون جلسه بگذارم تا ببینم در کدام تیم می توانم به جودوی کشورم خدمت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز