خبرگزاری کار ایران

این خانم و این نفرات کی روش را فراری داده اند!

وحید بیاتلو: ایفمارک ارنج ما را تغییر داد / فقط می‌خواهم گریه کنم!

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۵۲

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی مقابل شهرخودرو مشهد علیه ایفمارک و فدراسیون فوتبال اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی پس از دیدار با شهر خودرو در نشست خبری این دیدار گفت: مربیان تحت فشار کار می‌کنند ولی برای انتقاد و صحبت کردن حقی ندارند و مشخص نیست چه کسی باید از سازمان لیگ و فدراسیون انتقاد کند الان در شرایط اقتصادی جامعه 10 تیم بدهکار است و پنجره آنها بسته است و باید ابتدا از فیفا استعلام بگیریم که به ما اجازه ثبت می دهد یا نه.

بیاتلو ادامه داد: مورد بعدی ما موضوع ایفمارک است که به حدی بی نظم است که به سه بازیکن من که در حال گرم کردن بود می گویند که نمیتواند بازی کند! سیستم نقل و انتقالاتی ما به قدری ضعیف است که بازیکن با ما قرارداد ثبت کرده است ولی مدیرعامل سال گذشته یک سال را با خودکار 2 سال میکند و دو بازیکن من آقای اسدی و شاه وراقی از ارنج من خارج می شوند!

سرمربی ماشین سازی در ادامه صحبت های خود گفت: متاسفانه نه سیستم نقل و انتقالات ما درست است و نه ایفمارک درست است و نه تاریخ برگزاری درست است. روزی که آقای مایلی کهن در کنفرانس خبری گریه می کرد من تازه وارد مربیگری شده بودم و شاید به خوبی درک نمی کردم ولی الان میخواهم گریه کنم و الان میفهم بنده خدا چه حرف هایی را میزدند.

وحید بیاتلو ادامه داد: من سه سال است که سرمربی شده ام ولی دلال ها من را میزنند. معذرت میخواهم، من دوستان خبرنگار زیادی دارم که بعد از چند سال کار کردن یک ماشین نمی توانند بخرند ولی خبرنگاری به من بازیکن معرفی میکند و من نگرفتم تا من را تخریب کند. ایجنت به کسی می گویند که بازیکن 15 ساله را از کوچه پیدا کند و رشد دهد نه کارهایی که میکنند و الان من را تهدید میکنند. امروز از فدراسیون هم تماس گرفتند و من را تهدید کردند. حساب کنید که الان یک خانم در فوتبال ما تصمیم میگیرد. من در این فوتبال عددی نیستم ولی این خانم و این نفرات کی روش را فراری داده اند.

سرمربی ماشین سازی در انتقاد از عملکرد ایفمارک گفت: کجای دنیا ایفمارک می‌تواند ارنج تیم را تغییر دهد؟ من سه ماه این تیم را تمرین داده ام! یعد در دقیقه نود میگویند مشکلی ندارد و بازی کنند. من سه سال است سرمربی شده ام ولی همه مراحل را پله به پله بالا آمده ام. چند سال در همین پیام مشهد مربیگری کرده ام و الان رسیده ام به اینجا که باید باج بدهیم! باید به دلال باج بدهیم و بلانصبت به خبرنگار باج بدهیم، جمع نمی بندم و می گویم بعضی ها. 

وحید بیاتلو در ادامه صحبت های خود افزود: من ترک زبان هستم و عاشق تیم های ترک زبان هستم و روزی که با نود شروع کردم چهار گل خوردم و در استادیوم میخندیدند ولی سال دوم 18 هفته در صدرجدول بودیم و همین آقایان اجازه ندادند صعود کنیم و الان می گویم که من به تیمم ایمان دارم و با تمام وجودم تلاش خواهم کرد ولی ما بیست بازیکن بزرگسال را از دست داده ایم و دوباره تیم بسته ایم و کار دشواری داریم.

بیلتلو با تقدیر از همکاری محمدرضا زنوزی در پرداخت بدهی های ماشین سازی گفت: خدا رفتگان آقای زنوزی را بیامرزد که میخواهند او را هم از فوتبال فراری بدهند ولی ایشان آمدند و 15 میلیارد بدهی این تیم را پرداخت کردند و اعلام می‌کنم که سقف بازیکنان جذب شده ما 300 میلیون است و افتخار می‌کنم که یک تیم جوان را بسته ام و تا آخر هم پای آن هستم و قطعا از سال گذشته جایگاه بهتری خواهد داشت.

سرمربی ماشین سازی در پایان صحبت های خود در خصوص این دیدار گفت: درباره بازی هم باید بگویم که پدیده واقعا بازیکنانی داشت که از ما بهتر بودند. قاسمی نژاد و صادقی از نظر تجربی بهتر بودند و باور برتری بیشتری نسبت به ما داشتند و توانستند بازی را ببرند ولی من شهرخودرو را تیم خوبی ندیدم و تیم جوان ما 8 موقعیت داشت که دروازبان آنها خوب کار کرد و مانع گلزنی ما شد. و من در مشهد کار کرده ام و به آنها عرق دارم و امیدوارم مثل سال های گذشته در بالای جدول باشد. و ماشین سازی امسال نیز جایگاه بهتری خواهد داشت و سال آینده نیز چند بازیکن جوان به این فوتبال معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز