خبرگزاری کار ایران

مجیدی: اسماعیلی از صمیم قلب دوست داشت در استقلال بماند / زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۵۸

بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد در بازگشت نماینده اراک به مسابقات لیگ برتر آنها به نتیجه موفقی دست پیدا کنند.

میثم مجیدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و از روز گذشته تمریناتمان را آغاز کردیم. برای شروع موفق در لیگ برتر برنامه ریزی می‌‌کنیم و امیدواریم طی این 10 روز که در تبریز هستیم اقدامات خوبی را انجام بدهیم تا برای حضور در لیگ برتر آماده باشیم.

کاپیتان تیم آلومینیوم در پاسخ به این سوال که حمایت‌های لازم از تیم صورت می‌گیرد یا خیر گفت: بله خوشبختانه طی اقداماتی که در کارخانه، سهامداران و همینطور مسئولان استانی انجام شده حمایت‌های خوبی انجام شده و امید داریم این سری حمایت‌ها تا پایان لیگ ادامه داشته باشد تا بتوانیم نماینده خوب اراک در لیگ برتر باشیم.

مجیدی درباره روند تمدید قرارداد با تیم آلومینیوم گفت: یکسری شرایط به دلیل قرارداد سال گذشته وجود داشت که مشکل خاصی نبود و برطرف شد. تصمیم گرفتم برای یک فصل دیگر در تیم شهرم بازی کنم و امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم.

کاپیتان آلومینیوم درباره اینکه راه سختی در لیگ برتر در پیش دارند گفت: نمی‌توان گفت من کاپیتان هستم چون این یک تصمیم از سوی سرمربی است و اختیار ایشان است که چه بازیکنی کاپیتان باشد. در لیگ برتر شرایط با لیگ یک کاملا متفاوت است و این را همه می‌دانند. در لیگ برتر شما نیاز به مهره‌های باتجربه دارید و تیمی که آقای خطیبی بسته‌اند هم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که می‌توانند به تیم کمک کنند.

مجیدی درباره اینکه تیم استقلال در برهه‌ای طی ماه گذشته به دنبال همکاری با رسول خطیبی بود، گفت: صحبت‌هایی با آقا رسول کرده بودند ولی ایشان چون قرارداد داشتند و علاقه داشتند کاری که شروع کرده‌اند را ادامه بدهند پیشنهاد استقلال را قبول نکردند. وقتی شما عملکرد خوبی داشته باشید مطمئنا پیشنهادات زیادی هم خواهید داشت، خوشحالیم که ایشان در کنار تیم هستند و یک فصل دیگر در آلومینیوم با هم همکاری می‌کنیم.

بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم درباره نگرانی‌ها پیرامون نتایج این تیم در فصل آینده باتوجه به اینکه طی فصول گذشته تیم‌ها لیگ برتری شده نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند، گفت: با شناختی که از آقای خطیبی داریم و بازیکنانی که ایشان جذب کرده‌اند مطمئنا به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم و زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری نمی‌شویم. قطعا تلاش می‌کنیم با حداکثر توان مقابل رقبا قرار بگیریم و پا به پای دیگر تیم‌ها رقابت کنیم.

مجیدی درباره شرایط تیم استقلال تهران هم گفت: بله طبیعی است که تا زمان تعویض‌های مداوم سرمربی و مدیرعامل در این باشگاه نتایج موفقی کسب نمی‌شود و دودش در چشم هوادار می‌رود. ما امیدواریم افرادی که در تصمیمات دخیل هستند بهترین تصمیم را بگیرند تا استقلال سروسامان بگیرد و هواداران دوباره خوشحال شوند. 

او  در پاسخ به استوری که به همراه فرشید اسماعیلی منتشر کرده بود و شایعات جدایی این بازیکن را گسترش داد، گفت: فرشید از یکسری مسائل دلخور بود و روزی که با هم بودیم دو تیم از لیگ ایران با رقم نجومی به دنبال او بودند. من تنها برای او آرزوی موفقیت کردم که یک حاشیه عجیب درست شد اما مطمئن باشید که فرشید از صمیم قلب دوست داشت که در استقلال بماند و خداراشکر که قراردادش را تمدید کرد و امیدوارم که فصل خوبی داشته باشد. 

میثم مجیدی درباره صعود تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بله وقتی همه چیز روی حساب و کتاب باشد باید چنین نتیجه‌ای بگیرید. پرسپولیس طی فصول اخیر جزو تیم‌های خوب ایران بوده و با انجام یک بازی حساب شده به فینال رسیدند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در فینال هم یک نماینده خوب برای فوتبال ایران باشند چون آنها دیگر پرسپولیس تهران نیستند و پرسپولیس ایران محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز