خبرگزاری کار ایران

خطیبی:‌ با بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد بازیکنان مدنظر به توافق رسیده‌ایم/ تمرینات را به زودی استارت خواهیم زد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۵۷

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع تمرینات پیش فصل صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با روابط عمومی باشگاه اظهار داشت: ضمن عرض تبریک به مردم خوب و شریف استان مرکزی به ویژه کلانشهر اراک، از مسئولین استانی و ورزشی، همکاران زحمتکش و پرتلاش در مجموعه باشگاه،کادرفنی و بازیکنان، هواداران پرشور و تمامی عزیزانی که در فصل گذشته و در راه صعود به لیگ برتر همواره یار و یاور باشگاه بوده و هستند، نهایت تقدیر و تشکر رادارم. امیدواریم با تلاش مضاعف مجموعه باشگاه فصل پیش رو نماینده شایسته ای برای استان مرکزی و کلانشهر اراک در لیگ برتر باشیم.

او ادامه داد: از تمامی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم که در فصل گذشته با تمام توان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند، قدردانی می کنم و آرزوی سربلندی و پیروزی در مسیر زندگی فوتبالی و شخصیشان را از ایزدمنان خواستارم.

خطیبی در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالات تیم آلومینیوم گفت: در هفته های اخیر با بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد بازیکنان مدنظر به توافق رسیده ایم و قراردادها منعقد شده است و تمرینات را به زودی استارت خواهیم زد. تعدادی از بازیکنان روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه به صورت رسمی معرفی شده اند و مابقی بازیکنان نیز به زودی از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز