خبرگزاری کار ایران

سرمربی جدید سپاهان تا 48 ساعت آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۷۷۲

باشگاه سپاهان طی روزهای آتی سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که پس از استعفای امیر قلعه‌نویی که در پی حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاق افتاد با هدایت موقت میگوئل تکسیرای پرتغالی به فعالیتش ادامه می‌دهد و خود را آماده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

سپاهان که با انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل، بلاتکلیفی خود را در این زمینه پایان داد هنوز سرمربی جدید خودش را معرفی نکرده و این در حالیست که گفته می‌شود باشگاه در حال مذاکره با 3 گزینه مختلف است و پس از توافق نهایی با یکی از آنها نامش اعلام خواهد شد.

یکی از مربیانی که فصل گذشته در تهران شاغل بوده گزینه هدایت سپاهان است و محتمل‌ترین گزینه به نیمکت این تیم. همچنین سپاهانی‌ها یکی از مربیان تیم‌های استان خوزستان در فصل گذشته را هم مد نظر قرار داده و مذاکراتی با وی داشته اند.

گزینه سوم سپاهان هم الکس نوری، مربی ایرانی - آلمانی است که در سال‌های اخیر پیشنهاداتی از لیگ ایران داشته ولی حاضر به کار در لیگ برتر نشده است.

سپاهانی ها که قصد دارند هر چه زودتر فعالیت خود را زیر نظر سرمربی جدید شروع کنند به احتمال زیاد و در صورت توافق طی 48 ساعت آینده نام او را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز