خبرگزاری کار ایران

فرهاد نفرزاده: خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال روند صعودی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۴۵

سرمربی تیم خاتم اردکان می گوید: به روند رو به رشد تیم اعتقاد دارم و هیچ تیمی مقابل خاتم از پیش برنده نخواهد بود.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه تورنمنت هراز محک خوبی برای تیم ها قبل از آغاز لیگ برتر بود، بیان کرد: در نخستین دیدار تورنمنت هراز مقابل هورسان رامسر قرار گرفتیم که بازی را واگذار کردیم اما این دیدارها برای تیم خاتم محک بسیار خوبی است، در واقع مقابل هورسان پتانسیل ۶۰ تا ۷۰ درصدی خاتم اردکان به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و طبق برنامه ریزی که داشتیم از هفته دوم و سوم لیگ تیم خاتم اردکان روند صعودی خواهد داشت و اوضاع تیم روز به روز بهتر و بهتر می شود.

سرمربی تیم خاتم اردکان با اعلام اینکه از نظر بودجه ای از بین چهارده تیم ما تیم یازدهم لیگ هستیم،افزود: ما چند بازیکن با تجربه داریم و تعدادی بازیکن جوان هم جذب کردیم که حرف های زیادی در آینده برای گفتن دارند، تیم خاتم با تلفیق جوان و با تجربه تشکیل شده است.

نفرزاده به روند رو به رشد تیم اردکان اعتقاد دارم،عنوان کرد: قطعا در لیگ برتر والیبال هیچ تیمی مقابل خاتم از پیش برنده نخواهد بود ، با توجه به بضاعت  و شرایط بودجه تیم خوبی را توانستیم تشکیل دهیم و از روند یارگیری رضایت دارم.

وی درپایان متذکر شد: برگزاری تورنمنت چهار جانبه توسط باشگاه لبنیات هراز آمل قابل تقدیر است و در بهبود روند آماده سازی تیم ها تاثیر مثبت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز