خبرگزاری کار ایران

جذب بازیکنان خارجی تیم والیبال قزوین کنسل شد / حواشی میان مدیرکل ورزش و جوانان و باشگاه شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۰۰

مدیرعامل شهرداری قزوین می گوید: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بومی نیست و دل سوخته ای برای ورزش استان ندارد، جذب بازیکنان خارجی با توجه بندی که در آیین نامه وجود دارد کنسل شد.

محمدابراهیم عصارزاده در گفتگو با ایلنا بیان کرد: ورودی تیم قزوین پرداخت شده و موضوع دیگر تعهدات مالی تیم شهرداری بابت انتقال سهمیه تیم شهروند اراک مطرح است که فدراسیون از امروز ده روز به باشگاه شهرداری مهلت داده که حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو روز اخیر تمرینات تیم شهرداری قزوین استارت خورده ، از بازیکنان بومی و غیر بومی تست گیری می کنیم ؛ با توجه به اینکه ما دیر وارد لیگ برتر والیبال شدیم اکثر بازیکنان به دیگر تیم ها پیوستند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری قزوین با اعلام اینکه هدف ما جای گرفتن در بین ده تیم جدول در نیم فصل اول خواهد بود،افزود: با توجه به آیین نامه سازمان لیگ درباره ملی پوش بودن بازیکنان خارجی ، فکر میکنم این موضوع برای ما کنسل خواهد بود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و ما برای یارگیری در نیم فصل دوم برنامه ریزی کردیم.

عصارزاده درباره حواشی بوجود آمده میان مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و باشگاه شهرداری ،گفت: مدیرکل ورزش استان قزوین با عملکرد خود ورزش استان را زیر سوال برده است، متاسفانه آقای مدیرکل بومی نیست و دل سوخته ای برای ورزش قزوین ندارد،مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز