خبرگزاری کار ایران

از شایعه تا واقعیت

پدیده لیگ دسته اول در سبد خرید استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۳۰

گفته می‌شود پدیده این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در لیست خرید فصل آینده باشگاه استقلال تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه امیرحسین یحیی زاده وینگر جوان و 22 ساله تیم فوتبال رایکا بابل که در این فصل از رقابت‌های لیگ یک موفق شد 5 گل و 10 پاس گل نیز به نام خود ثبت کند و گل وی در بازی مقابل داماش گیلان، به عنوان زیباترین گل فصل لیگ یک انتخاب شد، مورد توجه آبی‌های پایتخت شکل گرفته است.

یحیی‌زاده که سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز در کارنامه دارد؛ با نفت تهران و پارس جنوبی جم در لیگ برتر توپ زد و وی که در نیم فصل امسال نیز مورد توجه باشگاه تراکتور و جرج لیکنز قرار گرفته بود، در رایکا درخشید و یکی از ارکان اصلی بقاء این تیم در لیگ دسته اول به شمار می‌رفت.

درحالی که هر ساله شاهد حضور پدیده‌های جوان بسیاری در تیم‌های لیگ برتری علی الخصوص سرخابی‌های پایتخت‌نشین هستیم، باید دید که آیا یحیی‌زاده در نهایت به استقلال خواهد پیوست یا مقصد دیگری را خود انتخاب می‌کند. هرچند فرهاد مجیدی هنوز لیست خود را برای فصل آینده مشخص نکرده و تمرکز او روی دربی و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان است و باید دید این شایعه که در فضای مجازی رونق گرفته چقدر به واقعیت نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز