خبرگزاری کار ایران

هافبک رایکا بابل؛

امیرحسین یحیی‌زاده: آمدم بابل تا رایکا را لیگ برتری کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۶۶

هافبک سابق پارس جنوبی از حضور در لیگ یک و تیم شهرش سخن می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین یحیی زاده هافبک سابق نفت تهران و تیم ملی امید که فصل گذشته در تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم توپ می‌زد و در نقل و انتقالات تابستانه به رایکا بابل پیوسته بود، از حضور در لیگ یک و بازگشت به شهرش حرف‌های جالبی را به میان آورد.

یحیی زاده درخصوص شرایط باشگاه رایکا گفت: تیم ما تازه تاسیس است و با این وجود، تیم در شرایط خوبی قرار دارد. کادر اجرایی و مدیریتی در حال فراهم کردن شرایط بهتری برای تیم هستند و ما بازیکنان نیز آماده شگفتی سازی هستیم. شرایط ما خوب است و اگر بدشانسی از تیم ما دور شود، به بالای جدول خواهیم آمد.

وی درخصوص بازی‌های رایکا در لیگ یک گفت: ما بازی‌های خیلی خوبی را در لیگ ارائه دادیم. اگر کمی به بازی‌های ما نگاه کنید درخواهید یافت که چیزی از رقیبانمان کمتر نداریم اما اشتباهات داوری و بعضا بدشانسی سبب شده تا ما در بازی‌ها نتیجه نگیریم. تاکنون 7 امتیاز از داوری ضربه خوردیم که امتیاز بالایی است و اگر این 7 امتیاز در حسابمان بود، اکنون در بالای جدول حضور داشتیم.

امیرحسین یحیی‌زاده: آمدم بابل تا رایکا را لیگ برتری کنیم

هافبک رایکا ادامه داد: متاسفانه در این 6 هفته کمی بدشانس نیز بودیم. اگر ضربه من به تیرک دروازه خوشه طلایی اثابت نمی‌کرد و گل می‌شد، سرنوشت بازی به کلی تغییر پیدا می‌کرد. در هر بازی بیش از 5.6 موقعیت صد در صد گل خلق می‌کنیم اما گلرهای حریف و بعضا بدشانسی سبب می‌شود تا توپ‌های ما گل نشود و امیدوارم این بدشانسی‌ها از تیم ما دور شود.

هافبک رایکا در خاتمه عنوان داشت: من برای لیگ برتری کردن رایکا به بابل آمدم. نمی‌خواهم بعد از 3.4 سال که به فوتبال شهرم برگشتم، دین خودم را به فوتبال شهرم ادا نکرده باشم. هفته آینده با فجرسپاسی بازی داریم و از هوادارانمان می‌خواهم تا با حضور حداکثری در ورزشگاه، رایکا را تشویق کرده و سبب ایجاد انگیزه مضاعف برای ما شوند تا اولین برد تاریخ رایکا را در مسابقات لیگ یک به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز