خبرگزاری کار ایران

بابک مرادی: توهین نه؛ فقط از داور سوال کردم!

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۸۹

بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی تبریز درباره ماجرای درگیری و اخراجش در پایان بازی با تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

بابک مرادی در گفتگو با ایلنا درباره درگیری با داور دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: اول از همه دوست دارم پیروزی تراکتور را تبریک بگویم و حتی در صفحه شخصی هم به هواداران این تیم تبریک گفتم. ماجرا این بود که من از کارت زردی که گرفته بودم خیلی ناراحت شدم چون چهار کارته شدم و بازی را از دست دادم. بعد از بازی رفتم پیش داوران و فقط پرسیدم که به چه دلیلی به من کارت زرد دادید؟ من که نه اعتراض کردم، نه دعوا کردم و نه هیچ چیز دیگری. فقط این سوال را پرسیدم اما اخراجم کردند!

او در پاسخ به این سوال که آیا توهینی هم کرده؟ گفت: باور کنید هیچ توهینی به هیچ کسی نکردم، فقط گفتم آقای حاج ملک عزیز دلیل این کارتی که دادید را بگویید. این حق من است که دلیلش را بدانم و نمی‌دانم چرا این داور بدرفتاری کرد و من از زمین اخراج شدم. بعد از آن هم دیگر در حال خودم نبودم. همه دوستانم می‌دانند که من خیلی احساساتی هستم و دوست دارم جانم را هم برای تیمم بدهم و هنوز هم به خاطر این که در بازی با صنعت نفت نخواهم بود، ناراحتم.

مرادی درباره احتمال سقوط ماشین سازی اظهار داشت: من در بازی آخر بازی نمی‌کنم اما مثل بقیه هواداران ماشین سازی انرژی و روحیه به بازیکنان می‌فرستم و امیدوارم بچه‌ها در خانه برنده شوند تا علاوه بر بقا، رتبه مان را هم بهتر کنیم. ما واقعا در حد کسب سهمیه آسیا بودیم و دیدید که استقلال و پرسپولیس را هم متوقف کردیم اما نمی‌دانم چرا اینطور شد که حالا باید در مورد سقوط صحبت کنیم. اما فکر کنم بچه‌های ما این توانایی و انگیزه را دارند که با کسب پیروزی مقابل صنعت نفت جواز بقا را به دست بیاورند.

بابک مرادی درباره آینده فوتبالش گفت: هنوز به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم. من فصل خوبی با ماشین سازی داشتم اما امیدوارم تیم هم بتواند در بازی آخر به امتیاز مورد نظر برسد و در لیگ برتر بماند. اگر این اتفاق رخ دهد، من هم با خیال راحت می‌توانم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. جا دارد اینجا از مدیریت باشگاه و کادرفنی و همه بچه‌ها هم تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز