خبرگزاری کار ایران

ویسی: امیدوارم مغانلو در بازی آخر آقای گل شود / مانند قهرمان‌ها امتیاز گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۳۲

سرمربی تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد در هفته پایانی لیگ برتر داوران بدون اشتباه عمل کرده و سرنوشت تیم‌‎ها را دستخوش تغییر نکنند.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درباره آخرین شرایط تیم پیکان گفت: خداراشکر تیم ما در حال شرایط خوبی دارد و امتیازگیری هم می‌کند اما هر چه قدر که امتیاز می‌گیریم از آخر جدول جدا نمی‌شویم. الان ما دو پله بالای قعر جدول هستیم اما باید حواسمان همانطور که به سایر بازی‌هاست به بازی‌های خودمان هم باشد. با انرژی و تمرکز بالا می‌خواهیم امتیاز بگیریم تا تیم را در جدول نگه داریم.

ویسی درباره واکنش‌های هیجانی روی سکوهای آزادی در بازی برابر استقلال تهران گفت: واقعا این بازی حرص خوردن داشت چون باید تمام تمرکزمان را بگذاریم و زحمت کشیده‌ایم که حیف است نتیجه تلاش پنج شش‌ماهه به راحتی از دست برود. حیف است که تیمی مانند پیکان با این مدیریت و امکانات در قعر جدول باشد. 

ویسی درباره تماس با مادرش پس از بازی با استقلال گفت: بنده خدا چون پیرزن است و بعضی اوقات اعصاب مناسبی ندارد، اطرافیانش نمی‌گذارند که فوتبال را کامل ببیند و تلویزیون را خاموش می‌کنند. 

سرمربی پیکان درباره علاقه مادرش برای ابقای پیکان در لیگ گفت: صد درصد همینطور است و دعا می‌کند و ما هم علاقه داریم که دعای او هم مستجاب شود تا ما در لیگ بمانیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که شهریار مغانلو آقای گل می‌شود یا خیر گفت: مغانلو بدشانسی آورد که نتوانست پنالتی را گل بزند و یک مقدار استرس داشت که با او کار کردیم که امیدواریم در بازی آخر گلزنی کند و آقای گل شود.

سرمربی پیکان درباره اینکه به داوری بازی با استقلال گلایه داشت، گفت: داوری‌ها خیلی باید کنترل شوند و واقعا عاقل و حواس جمع باشند که خدایی نکرده تیمی ضرر نکند. اگر داور یک اشتباهی به ضرر تیمی کند که سقوط کند یا سهمیه را از دست بدهد، آن زمان معذرت خواهی فایده ندارد. یک باشگاه نزدیک به صد میلیارد هزینه می‌کند از دست رفتن آن با یک معذرت خواهی درست نمی‌شود. امیدواریم که چیدمان داوران خیلی نکته سنج و سخت انجام شود که شاهد هیچ اشتباهی نباشیم.

ویسی درباره دیدار هفته پایانی با تیم سپاهان هم گفت: تمام بازی‌ها سخت است و باید با تیمی بازی کنید که به دنبال سهمیه است یا به دنبال بقا. تمام بازی‌های سخت و هیجانی است و پر از استرس زیاد. ما از شش بازی ۱۳ امتیاز گرفتیم و فقط یک تیم قهرمان می‌توانست اینطور امتیاز بگیرد. امیدواریم که برابر سپاهان هم امتیاز بگیریم و تیم پیکان را در لیگ نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز