خبرگزاری کار ایران

ویسی: امیدوارم مغانلو مانند سردار و طارمی در اروپا بدرخشد / کمیته مسابقات و کمیته داوران در هفته‌های پایانی دقت بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۱۰

سرمربی تیم پیکان تهران از از امیدواری کرد دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر مانند همیشه پاک و شفاف برگزار شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بله، واقعا این شب یکی از سخت‌ترین شب‌های من و تیمم بود به هر حال سرنوشت ما چون در دست بقیه تیم‌ها بود نگران بودیم و استرس داشتیم. خداراشکر که با انگیزه بازیکنان و انرژی تمام مجموعه که تماشاگر بازی ما هم بودند توانستیم سه امتیاز جوانمردانه بگیریم. 

ویسی درخصوص محرومیت و هدایت تیمش از روی سکوهای ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: خیلی حرص خوردم، واقعا شرایط سخت بود. من فکر می‌کردم هدایت کردن تیم از بالای سکو راحت باشد اما صدایم گرفته و بسیار سخت بود. خوشبختانه این مسابقه به هر شکلی که بود گذشت و به سه امتیاز رسیدیم که بسیار واجب و حیاتی بود.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه تیمش همچنان در منطقه سقوط قرار دارد گفت: من انتظار دارم که همانند همیشه تیم‌ها با شرافت، قوی و محکم بازی کنند چون سرنوشت برخی تیم‌ها وابسته به نتایج دیگر تیم هاست و نگویند که بی انگیزه هستند و بی خیال شده‌اند. کمیته داوران به نظرم باید نظارت بیشتری داشته باشد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا یک فوتبال پاک و شفاف داشته باشیم. کمیته مسابقات دقت بیشتری داشته باشد تا حقی از تیمی ضایع نشود و احساس می‌کنم که اگر ما بتوانیم دو امتیاز دیگر بگیریم در لیگ ماندنی‌ هستیم.

عبدالله ویسی با اشاره به دو دیدار حساس تیمش در هفته‌های پایانی اضافه کرد: ما بازی‌های سختی داریم و استقلال هم استرس خاص خودش را دارد. آنها استرس امتیاز گرفتن برای کسب سهیمه آسیایی را دارند و به نظرم می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم. مقابل سپاهان هم به همین شکل است و شرایط برای ما فرقی ندارد.

سرمربی پیکان درباره مطرح شدن پیشنهاد پرتغالی برای شهریار مغانلو گفت: شهریار باید خیلی باکیفیت‌تر از این حرف‌ها باشد و بهتر از این‌ها باشد. در کشورهای اروپا باید خیلی خوب عملکرد داشته باشید. اینکه بگوید یک پیشنهاد دارم و بیخیال مسابقات بشود اصلا حرفه‌ای نیست. او اگر اینطور فکر کند ضرر می‌کند. قرارداد او در دست باشگاه است و دست من نیست. در اروپا او باید همیشه خوب باشد و من امیدوارم که مانند جهانبخش، سردار و طارمی بتواند در اروپا بدرخشد.

ویسی درباره استعفای امیرقلعه نویی گفت: فشار روی مربیان خیلی زیاد است و تا کسی سرمربی نشود این را درک نمی‌کند. روزی آقای یاوری به ما می‌گفت اگر می‌خواهید کسی را نفرین کنید این را بگویید که امیدوارم سرمربی شوی! امیدوارم که هیچ اتفاقی برای هیچ کسی نیفتد و مربی باید صبور باشد تا بتواند به بهترین روند برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز