خبرگزاری کار ایران

شانس بالای رضا کرمانشاهی برای قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۵۰

کمیته داوران قصد دارد از کرمانشاهی برای اولین بار برای قضاوت در دربی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران هفته آینده با برگزاری دو دیدار حساس برگزار خواهد شد که در مهمترین این بازی دربی بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

کمیته داوران قصد دارد برای این بازی از یک داور باتجربه و بین المللی استفاده کند که تاکنون نام چند گزینه برای قضاوت این بازی مطرح است.

اشکان خورشیدی، بیژن حیدری، رضا کرمانشاهی، محمدحسین زاهدی‌فر و مهدی سیدعلی پنج داوری هستند که از شانس بالایی برای قضاوت در دربی برخوردار بودند.

در این بین با توجه به اشتباهاتی که خورشیدی که در دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد داشت علنا نامش از فهرست داوران این بازی خط خورد همچنین سیدعلی نیز قضاوت دیدار گل گهر سیرجان و پرسپولیس را در لیگ برتر بر عهده داشته و نمی‌تواند در فاصله 10 روز برای یک تیم دو دیدار را قضاوت کند.

زاهدی فر هم در دیدار استقلال و سپاهان در دور رفت لیگ برتر اشتباه فاحشی داشت و علنا استقلالی‌ها روی این داور موضع دارند و حضورش در دربی تبعاتی را در پی خواهد داشت.

در این بین فقط بیژن حیدری و رضا کرمانشاهی شانس حضور و قضاوت در دربی را خواهند داشت که شانس کرمانشاهی بیشتر از حیدری است.

دکتر فوتبال ایران پیش از این دربی را قضاوت کرده و کمیته داوران قصد دارد از کرمانشاهی برای اولین بار برای قضاوت در دربی استفاده کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز