خبرگزاری کار ایران

کرمانشاهی: چرا همه فشارها را روی دوش جامعه داوری وارد می‌کنید/ در فضای مجازی به ما فحاشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۳۶

داور دیدار پرسپولیس - پارس جم از جو سنگین علیه داوران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمانشاهی، داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی پس از این بازی در جمع خبرنگاران و خطاب به آنها گفت: چرا همه فشارها را روی دوش جامعه داوری وارد می‌کنید؟ مگر ما به جز 700-800 هزار تومان بابت هر بازی، چه نفعی می‌بریم؟ از روز گذشته (پنجشنبه) و پس از بازی استقلال - پدیده، در فضای مجازی به ما فحاشی می‌کنند. مگر ما از زیر بته درآمدیم که اینقدر فحش بخوریم؟

وی ادامه داد: ما یک دقیقه در بازی تأثیرگذاریم. یک مهاجم 10 فرصت گلزنی را از دست می‌دهد و به او چیزی نمی‌گویید! چیزی علیه سرپرست و مربی تیم نمی‌گویید. چرا ما باید اینقدر پاسخگو باشیم؟

داور فوتبال کشورمان درخصوص بیانیه فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران که به اشتباهات داوری اذعان کرد، گفت: من کاری به بیانیه اصفهانیان ندارم. می‌خواهم بدانم مگر چه امکاناتی در اختیار ما هست؟ به خدا ما گناه داریم. ما هم انسان هستیم و خانواده داریم. به ما انگ می‌زنید که با فلان تیم بستید! این حرف‌ها درست نیست. همه فشارها روی دوش ماست. اشتباه وجود دارد، اما مگر چه دادید که اینقدر کار می‌خواهید؟ تنها یک کلاس داوری برای ما می‌گذارید!

کرمانشاهی پس از سوال خبرنگاری که از او درباره بیانیه کی‌روش برای مربیان لیگ برتری پرسید، گفت: این موضوع به من چه ارتباطی دارد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز