خبرگزاری کار ایران

الهامی: دربی سختی بود/ داوری‌ها به سمتی است که همه را به فکر برده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۷

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دربی سختی را امروز شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی دربی سختی بود. در این شرایط حساس بهم خورده بودند که هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز داشتند. به فوتبال تبریز تبریک می‌گویم واقعا یک دربی واقعی بود.

وی افزود: آرزوی قلبی من این است تراکتور سهمیه بگیرد و ماشین‌سازی در لیگ بماند که لیاقت‌شان بیشتر از این است. از همه بازیکنان قدردانی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. معنای شرافت و حیثیت را تعریف کردند.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: به نظرم فوتبالی فراتر از فوتبال ایران، شناور و مدرن را شاهد بودیم. ماشین‌سازی انگیزه زیادی داشت و اگر این انگیزه از اول لیگ بود این تیم در رده پنجم – ششم قرار می‌گرفت. 

الهامی با اشاره به تلاشی که ماشین‌سازی داشت، خاطرنشان کرد: آرزویم این است که ماشین‌سازی در لیگ بماند. به آنها هم خسته نباشید می‌گویم. این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد. مردانه جنگیدند و دربی واقعی را شاهد بودیم. امیدوارم سرپرست تیم هم زود بهبودی پیدا کند. من بالا سر او بودم و نفسش در نمی‌آمد. او یکی از اسطوره‌های فوتبال تبریز است.

سرمربی تراکتور درباره کیفیت بازی عنوان کرد: شایسته پیروزی بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی 10 درصد هم به ماشین‌سازی موقعیت ندادیم. حتی کرنر که به دست آمد قبل از آن اوت شده بود اما چه اتفاقی می‌افتد که هر هفته شاهد هستیم چیدمان داوری تغییر می‌کند؟ 48 ساعت قبل از بازی داوری را تغییر می‌دهند. من به داوری خسته نباشید می‌گوید اما وقتی داور را 24 یا 48 ساعت قبل از بازی تغییر می‌دهند شبهه به وجود می‌آید. 4 بازیکن ما 3 اخطاره بودند هر 4 نفر 4 اخطاره می‌شوند.
 
وی یادآور شد: از کمیته داوری درخواست می‌کنم در چیدمان داوری دقت کنند. ما واقعا ضرر می‌کنیم. داور امروز یک پنالتی صددرصد را نگرفت. نمی‌شود یک تیم فقط سود کند و یک تیم ضرر. داوری‌ها به سمتی است که همه را به فکر فرو برده است. نمی‌شود که همه رقیبان به نفع یک تیم ضرر کنند. داوران همه زحمت می‌کشند اما هفته آینده بسیار حساس است. امیدوارم هفته بعد هر دو تیم جشنی را بگیرند که یک تیم سهمیه آسیا می‌گیرد و یک تیم در لیگ می‌ماند.

وی درباره اینکه تراکتور با صبر بازی می‌کرد اما گل دوم خیلی زود به ثمر رسید، عنوان کرد: من شناخت خوبی از ماشین‌سازی داشتم آنها هم همین طور. می‌دانستیم هر چه جلو برویم شرایط ما بهتر می‌شود. ما از دقیقه اول تا 90 موقعیت داشتیم. امروز برای اولین بار تمامی نفرات‌مان را داشتیم. 

الهامی گفت: مسعود شجاعی با مصدومیت بازی کرد، اشکان دژاگه هم همین طور. ایمان با بینی شکسته بازی کرد. دست‌مان در تعویض بازتر بود. با تعویض روال تیم عوض شد. کیفیت نفراتی که بیرون داشتیم با تعویض‌شان تاثیرگذار بودند. هم آزادی هم اسدی خوب بودند. جا دارد از آنها و همه بچه‌ها تشکر کنم. برد مبارک تیم و هواداران باشد. بعد از مدت‌ها شاهد دربی واقعی بودیم. بحث برادرانه در زمین نبود اما از حالا به بعد برادر هستیم. چون تیم مالک یکسانی دارد آرزو داریم هر دو موفق شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز