خبرگزاری کار ایران

محمد علوی در گفتگو با ایلنا:

نساجی بعد از ۲۴ سال با نکونام به لیگ برتر صعود کرد/ برخی افراد چون نکونام به آنها باج نداد او را دشنام دادند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۷۳

سرپرست تیم فولاد معتقد است افرادی که به جواد نکونام دشنام دادند، طرفدار نساجی مازندران نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی معوقه از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر نساجی مازندران در دیداری که با حواشی زیادی همراه بود موفق شد با کامبک در دقایق پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ فولاد خوزستان را شکست دهد.

جواد نکونام در این بازی بعد از اینکه پنالتی به نفع نساجی گرفته شد دستور داد تا بازیکنان فولاد از زمین خارج شوند، محمد علوی سرپرست تیم فولاد در مورد علت این کار نکونام به ما خبرنگار گفت: ما اعتراضی به پنالتی نداشتیم. برخی افراد که روی پشت بام خانه‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند الفاظ رکیکی را در خصوص جواد نکونام و خانواده ایشان به کار بردند.

سرپرست تیم فولاد در مورد فحاشی این تماشاگر نماها گفت: من تعجب میکنم نساجی اگر در لیگ برتر حضور دارد مدیون آقای جواد نکونام است. ایشان بعد از ۲۴ سال این تیم خوب و ریشه دار را به لیگ برتر آوردند و به هیچ وجه این رفتار شایسته ایشان نیست. روزی که آقای نکونام به فولاد آمد ایشان هیچ ادعای نکردند که من سهمیه آسیایی می‌آورم. ولی می‌دانم اگر این اتفاق برای فولاد رخ می‌داد و ایشان مارا از لیگ یک به لیگ برتر می‌آوردند. صددرصد ما مدیون جواد نکونام بودیم و از او تشکر می‌کردیم نه تنها نکونام بلکه هر کسی این کار را برای ما میکرد ما خود را مدیون او می‌دانستیم.

وی در مورد اینکه شاید طرفداران این تیم از جدای نکونام ناراحت هستند اظهار داشت: ببینید ما نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ داده است. ولی این رفتار عجیب و زشت بود. حتی خود مسئولین باشگاه اعلام کردند کاش ورزشگاه شهید وطنی پر بود تا ما می‌توانستیم از آقای نکونام قدر دانی کنیم. من نیز مطمئن هستم مردم دیار مازندران آنقدر شریف و نجیب و خوب هستند که اگر در ورزشگاه بودند صددرصد برای آقای نکونام سنگ تمام می‌گذاشتند. این افراد نیز که دشنام دادند یک مشت تماشاگر نما هستند که دنبال بدنام کردن نام نساجی هستند. شما شک نکنید این افراد طرفدار نساجی نبودند. کسانی بودند در زمان حضور آقای نکونام در این تیم ایشان به این افراد باج ندادند و کم محلی کرده است. این افراد یک سری خواسته از آقای نکونام داشتند که جواد به آنها میدان نداده است و حالا به دنبال تلافی بودند و می‌خواستند آقای نکونام را هدایت شده تخریب کنند.

وی در خصوص سفر فولادهای به سیرجان گفت: ان‌شاالله فردا راهی سیرجان می‌شویم و فردای روز بازی از این شهر به اهواز باز می‌گردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز